نجفی ‌زاده جنجالی؛ ایران هم اعتراض کرد

© Photo / FB account / Lotfullah Najafizada / https://www.facebook.com/LNajafizadaنجفی‌زاده جنجالی؛ ایران هم اعتراض کرد
نجفی‌زاده جنجالی؛ ایران هم اعتراض کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لطف‌الله نجفی زاده مدیر مسوول طلوع با مصاحبه‌های تند و تیزش معروف است. او در همین هفته با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز گفتگو انجام داد

این گزارش می‌افزاید که «برخی از پست ها و مقامات از جمله وزرای امور خارجه و فرهنگ از جایگاه ویژه هویتی برخوردارند و چه رسانه و چه حتی مقامات ارشد کشورهای دیگر در مواجهه با این افراد باید نهایت ادب و الگوهای اخلاقی را رعایت کنند».

این خبرگزاری به بخش خاصی از مصاحبه اشاره نکرده و مثالی نیز ذکر نکرده است اما افزوده است:

« بر اساس اصول اخلاقی حتی اگر آن مقام پاسخ هم ندهد پاسخ ندادن جواز متهم کردن را به خبرنگار نمی دهد چون ما در عرصه رسانه طرح مساله داریم و حق قضاوت نداریم، معمولا نمایندگان و وزرای امور خارجه نماینده حقوقی و حقیقی یک ملت و نمایندگان سیاسی یک کشور و حاکمیت اند و احترام به آنها باید در بالاترین حد باشد».

پیش از این مصاحبه لطف الله نجفی‌زاده مدیر مسوول تلویزیون طلوع‌نیوز با محمد جواد ظریف وزیر أمور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در شبکه‌های مجازی سر و صدا به پا کرده بود.

برخی کاربران نوشته اند که این چنین مصاحبه با مقامات ارشد افغانستان نیز انجام شده و یک امر عادیست.

برخی کاربران ایرانی نیز به این مصاحبه واکنش نشان دادند.

مصاحبه‌های لطف‌الله نجفی‌زاده پیش از این هم حاشیه هایی را به همراه داشت. پرسش های تند و تیز او در یک گفتگو با رییس جمهور اعتراض آقای غنی را نیز در پی داشت و اصطلاح «مشکل شما چیست» در شبکه‌های مجازی دست به دست شد.

در گفتگوی وی با عبدالله عبدالله که آن زمان رییس اجراییه افغانستان بود که بحث بر سر پوشش و لباس آقای عبدالله و رنگ جراب آقای نجفی زاده سر و صدا به پا کرد.

محمد جواد ظریف در آخرین مصاحبه‌اش با عبدالله عبدالله احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ایران را رد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала