Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد مدافع سابق اتلتیکو از نیمار: او حریفان خود را به انجام خطا تحریک می‌کند

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان‌فران مدافع سابق اتلتیکومادرید و بازیکن فعلی سائوپائولو، در گفت‌وگویی در مورد نیمار صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن برازیلی حریفان خود را به انجام خطا تحریک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، خوان‌فران مدافع اسپانیایی سائوپائولو در سال 2011 از اوساسونا با مبلغ 4 میلیون یورو به تیم اتلتیکو مادرید پیوست و برای چندین فصل در این تیم توپ زد.

صدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة - اسپوتنیک افغانستان
تأخیر در زمان بازگشت نیمار به میادین

در سال 2015 و زمانی که فران در این تیم و نیمار در بارسلونا حضور داشت، این بازیکن اسپانیایی با ستاره برازیلی آن زمان بارسا درگیری شدید داشت و برای تمسخر کردن نیمار، شکست برازیل را مقابل آلمان در جام جهانی 2014، به یاد او آورد و عدد هفت را با دستانش به ستاره سلسائو نشان داد.

هر دو بازیکن در آن زمان درگیری لفظی و فزیکی داشتند و در چند بازی دیگر هم که مقابل هم قرار گرفتند، این موضوع تکرار شد.

حالا خوان‌فران در گفت‌وگو با رسانه‌های برازیلی مدعی شده که دیگر مشکلی با نیمار ندارد اما این بازیکن تمارض زیاد انجام می‌دهد و حریف را به انجام خطا روی خودش تحریک می‌کند.

او در این مورد به تلویزیون فوتبال برازیل گفت:" رویارویی با نیمار درون زمین مشکل است. در سال 2015 جوان‌تر بود و حالا پخته‌تر شده است. درگیری‌های زیادی با او داشتم اما همه چیز درون زمین تمام می‌شد. هیچ مشکلی با او ندارم و برایش در درون زمین و در تیم ملی برازیل آرزوی موفقیت دارم.  بازی کردن مقابل نیمار مشکل است چرا که سبک بازی او این گونه است که به دنبال تحریک کردن مدافع حریف است تا بر رویش خطا کند.
او در مورد بازیکنانی که در برابر شان بسیار اذیت شده گفت:" رونالدوی برازیلی و همچنین کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید مرا بیشتر از همه اذیت کرده اند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала