Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ی که برابر مسی درخشید ؛ کایسدو در آستانه ورود به اولدترافورد

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد عملکرد خارق العاده مویزکایسدو را در مقابل لیونل مسی در اولین بازی برای اکوادور هدف قرار داد و حالا در تلاش جذب او است.

منچستریونایتد عملکرد خارق العاده مویزکایسدو را در مقابل لیونل مسی در اولین بازی برای اکوادور هدف قرار داد و حالا در تلاش جذب او است.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد مویزکایسدو بازیکن جوان اکوادور به یک حرکت به ست منچستریونایتد نزدیک شده است زیرا ااین ستاره 19 ساله در اولین بازی برای اکوادور مقابل آرجانتین به رهبری لیونل مسی آمار چشمگیری از خود برجا گذاشت.

به نظر می‌رسد شیاطین سرخ با جذب این بازیکن 19 ساله چلسی را شکست داده‌اند، گزارش شده که تست پزشکی در حال انجام است و بازیکن تصمیم دارد با یک قرارداد 5 ساله موافقت نماید.

این نوجوان که فصل گذشته در ایندپیندنته ظاهر شد طی 28 بازی در تیم اکوادوری شش گل به ثمر رساند.

اولین بازی ملی او در روز والنتاین در سال 2020 برای تیم ملی بزرگسالان اکوادور در 9 اکتوبر انجام شد.

این بازیکن 19 ساله در دیدار رفت مقدماتی جام جهانی 2022 برابر آرجانتین با کاپیتان مسی در ترکیب ابتدای برای اکوادور صف آرایی کرد.

در حالی که کاپیتان بارسلونا که در این هفته به رکورد 644 گل برای بارسلونا رسید، گل پیروزی را به ثمر رساند ولی عملکرد وینگر بود که توجهات را به خود جلب کرد.

کایسدو 79 دقیقه در بوینس آیرس بازی کرد و با روماریو ایبرا تعویض شد.

این مُهاجم هنگام بازی، 23 پاس به هم تیمی‌ها از 47 لمس توپ ارسال کرد و او برخی از دوئل‌ها را انجام داد و از پنج پاس بلند خود دو ضربه به زمین زد.

اما بازیکن 19 ساله با خط دفاعی تغییر موقعیت داده و سه خطا، یک عبور، یک ضربه بلوکه، یک رهگیری و دو تکل انجام داد.

از آن زمان تاکنون با سه حضور دیگر برای اکوادور، کایسدو فقط در صحنه بین المللی پیشرفت کرده است.

دقت پاس او طی 40 پاس به طور متوسط ​​89 درصد است و در مجموع هفت پاس اصلی دارد.

ورود احتمالی ستاره جدید یونایتد همچنین تاکتیک‌های طولانی مدت توپ‌اش را ادامه داده، موفقیت بیش از 60 درصد در مصرف بیش از حد و همچنین میانگین گرفتن موفقیت.

در حالی که کایسدو نیز توانسته روی گل تأثیر بگذارد، اولین بازی هجومی خود را مقابل اروگوئه تجربه کرد، در حالی‌که در بازی 6-1 مقابل کلمبیا 2 پاس گل داد.

انتقال به اولدترافورد باعث می‌شود تا ستاره اکوادوری در این فصل به عنوان یک نوجوان به فاکوندو پلیستری و اَمد دیالو ملحق شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала