شرط پایه ریزی ایمنی گروهی از ویروس کرونا 

© AP Photo / Kevin Dietschشرط پایه ریزی ایمنی گروهی از ویروس کرونا 
شرط پایه ریزی ایمنی گروهی از ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پزشک امریکایی شرط پایه ریزی ایمنی گروهی از ویروس کرونا را نام برد. 
شمار بیماران کرونایی در امریکا از ۱۹ میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار بیماران کرونایی در امریکا از ۱۹ میلیون نفر گذشت

به گزارش اسپوتنیک، دکتر آنتونی فاوئوچی رئیس ارشد بیماریهای عفونی امریکا، در مصاحبه با نیویورک تایمز، شرایط تشکیل ایمنی گروهی از ویروس کرونا را نام برد.

به گفته این پزشک، 70 تا 90 درصد امریکایی ها برای انجام این کار نیاز به واکسیناسیون دارند. وی افزود: "اما من درباره 90 درصد دقیق صحبت نمی كنم". فاوئوچی تأکید کرد، که کارشناسان نسبت دقیق ساکنان مورد نیاز برای تشکیل مصونیت گروهی را نمی دانند.

این کارشناس بیماری های عفونی پیش بینی های پیشین خود را یادآوری کرد. پیش از این، وی بر این باور بود، که وقتی 60-70 درصد از ساکنان واکسینه شوند، جمعیت نسبت به ویروس مصونیت پیدا می کند. وی گفت: "وقتی نظرسنجی ها نشان داد كه تنها نیمی از امریكایی ها مایل به واكسن هستند، من گفتم كه ایمنی گروهی 70 تا 75 درصد است." وقتی شمار ساکنان ایالات متحده آمادگی واکسیناسیون به 60 درصد رسید، فاوئوچی ایمنی گروهی را در 80 تا 85 درصد واکسیناسیون پیش بینی کرد.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون بیش از 19 میلیون نفر در ایالات متحده امریکا به ویروس کرونا دچار شده اند و بیش از 237.4 میلیون آزمایش ویروس کرونا در این کشور انجام شده و این کشور از نگاه داشتن بیماران کرونایی در جهان در رتبه نخست قرار دارد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала