Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی برود چه کسی جانشین او خواهد شد؟

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که لیونل مسی از بارسلونا جدا شود، چه کسانی جایگزین این فوق ستاره خواهند شد؟

به گزارش اسپوتنیک؛ این‌که لیونل مسی قراردادش با بارسلونا را تمدید می‌کند یا خیر، بارسلونا نمی‌تواند ریسک کند زیرا از دست دادن مسی برای این تیم سخت‌تر از آنچه تصور می‌شود تمام خواهد شد.

این بازیکن 33 ساله در تابستان از طریق بوروفکس ارسال کرده بود، برای جدایی از نیوکمپ درخواست داد.

استعفای جوزپ ماریا بارتومئو امیدواری زیادی را در مورد این‌که آیا اعجوبه آرجانتینی سرانجام می‌ماند ایجاد کرده اما هنوز برای تمدید قرارداد وی هیچ تحرکی وجود ندارد.

رئیس جدید بارسا با ایده‌ها و نیت‌های درست می‌تواند مسی را ترغیب کند که در پایان این فصل از انقضای قراردادش فراتر ادامه دهد.

با این حال، عملکرد طرفداران رونالد کومان تاکنون در این مبارزات دلایل زیادی برای خوشبینی وجود ندارد که بارسلونا می‌تواند برای برنده شدن جوایز در آینده نزدیک چالش برانگیز باشد.

بنابراین اگر مسی در نهایی جدا شود، بارسلونا چه کسی را می‌تواند جایگزین او کند؟ ما چند گزینه را جمع آوری کرده‌ایم.

لاوتارو مارتینز

پیگیری بارسلونا از مُهاجم اینتر به خوبی مستند شده، حتی قبل از اینکه مسی در ماه آگست آن درخواست انتقال را بدهد. لاوتارو که یک مُهاجم پویا و با توانایی‌های فراوان است در غیاب مسی مطمئناً چیز ارزشمندی را برای تیم بارسلونا به ارمغان می‌آورد.

ملی‌پوش آرجانتینی تا تابستان 2023 در باشگاه فعلی خود قرارداد دارد. در طول تابستان، اینتر حاضر نبود ارزش بازیکن 23 ساله خود را کمتر کند که در نهایت باعث توقف انتقال شد. در صورت لغو قرارداد لاوتارو، کاتالان‌ها می‌توانند اقدام کنند.

نیمار

شاید یک انتخاب واضح باشد، از زمان انتقال رکوردشکن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن در سال 2017، دائما صحبت از بازگشت نیوکمپ برای نیمار مطرح بوده است. در حال حاضر، تنها شانس این ستاره برای پیوستن به باشگاه سابق‌اش در لیگ قهرمانان است یا اتاق دادگاه مشکلات مالی بارسلونا، به این معنی که این معامله در حال حاضر قابل شروع شدن نیست. اگرچه ممکن است مسائل تغییر کند.

امیلی روسو نامزد انتخابات ریاست بارسلونا در ماه دسامبر گفت: "[نیمار] مایل است به بارسلونا برگردد، یک انتقال قابل انجام نیست؛ بارسلونا اکنون توانایی مالی ندارد. این زمانی است که قرارداد او به پایان برسد."

قرارداد نیمار تنها 18 ماه دیگر در پاریس باقی مانده است. اگرچه ناصر الخلیفی رئیس PSG  اخیراً اظهار داشت که این بازیکن 28 ساله می‌خواهد قرارداد جدیدی را در پایتخت فرانسه منعقد کند.

محمد صلاح

اگر مشکلات مالی بارسلونا را از معادله خارج کنید، ممکن است ستاره مصری بهترین بازیکن برای پر کردن جای مسی در تیم به دلایل کاملاً ورزشی باشد. صلاح در سن 28 سالگی در سالهای نخست زندگی حرفه‌ای خود به سر می‌برد و ثابت کرده که یکی از بهترین بازیکنان اروپا در فصول اخیر است. چه اینکه اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر عدم رضایت صلاح در لیورپول منتشر شده است.

وی در ماه دسامبر به AS گفت: "رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های برتر هستند... ما هرگز نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر می‌توانم بگویم که همه چیز در اختیار باشگاه است. البته من می‌خواهم [در لیورپول] رکوردها را بشکنم و تکرار می‌کنم هر رکورد در باشگاه را اما همه چیز در دست باشگاه است."

صلاح مانند لاوتارو هنوز دو سال و نیم از قراردادش در لیورپول باقی مانده است.

آنسو فاتی

راه حل مشکل بارسلونا برای مسی ممکن است زیر بینی آنها باشد. در چند فصل حضور در تیم اصلی، آنسو فاتی توانایی خود را در ایجاد اختلاف برای بلوگرانا در اینجا و اکنون نشان داده است. آسیب دیدگی از ناحیه زانو او را برای دیر زمانی از فصل جاری دور کرد اما هنوز چیزهای زیادی برای نوجوان فوق العاده با استعداد باقی مانده است.

جدا از آنسو فاتی، در ترکیب فعلی بارسلونا چند نام دیگر وجود دارد که می‌توانند تلاش کنند خلا مسی را پر کنند. مانند آنسو فاتی، پدری نیز از زمان پیوستن به تیم اصلی ثابت کرده که یک سرمایه بزرگ برای تیم کومان است. آنتوان گریزمان که بارسلونا 120 میلیون یورو برای آن در سال 2019 هزینه کرد، به نظر می‌رسد کمتر احتمال دارد که به صفحه صعود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала