Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل‌وانتقالات آتشین در زمستان سرد؛ احتمال جدایی مسی و چندین فوق ستاره دیگر از تیم‌های شان + عکس

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время третьего гола в матче против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время третьего гола в матче против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تا چند روز دیگر پنجره نقل‌وانتقالات بار دیگر بازی خواهد شد و تیم‌ها تلاش خواهند کرد تا ستاره‌های مورد نظر شان را به خدمت بگیرند. بازیکنانی چون مسی، اوزیل، آلابا و اریکسن عامل جذابیت پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان اند.

به گزارش اسپوتنیک، پنجره نقل‌وانتقال نیم فصل تا چند روز دیگر بازی خواهد شد و تیم تیم‌ها به دنبال کم کردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت خود با جذب و فروش بازیکنانی

نقل و انتقالات زمستانی از این جهت مورد اهمیت است که باشگاه ها با نیت ترمیم ترکیب نیم فصل اول خود وارد بازار نقل انتقلات می شوند و به دنبال بازیکنانی می‌روند که در نیم فصل دوم در ترکیب ثابت گره‌گشای مشکلات تیم باشند.

نقل‌وانتقالات پیشرو به دلیل مشخص شدن سرنوشت بازیکنانی چون مسی، اوزیل، آلابا و اریکسن بسیار جذاب است و دیده شود که کدام بازیکن و چه تیمی بمب نقل‌وانتقالاتی را خواهد ترکاند.

در این‌جا مروری خواهیم داشت به وضعیت بازیکنانی که ممکن است بمب نقل‌وانتقالات زمستانی را بترکانند.

لیونل مسی

کاپیتان بارسا تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و تا حالا مذاکره برای تمدید قرارداد نداشته و ممکن است در زمستان بارسلونا را ترک کند. باشگاه‌هایی بزرگی به دنبال این بازیکن اند و پاریسن‌جرمن، منچسترسیتی و اینترمیلان می‌خواهند این بازیکن را جذب کنند.

با توجه به وضعیت مسی و احتمال جدایی این بازیکن، ممکن است بمب نقل‌وانتقالات توسط این بازیکن منفجر شود.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

کریستین اریکسن

کریستین اریکسن هافبک دنمارکی اینترمیلان که زمستان گذشته از تاتنهام به این تیم پیوست، این روزها دوران خوبی را در جوزپه مه‌آتزا نمی گذراند و این بازیکن هر لحظه به دروازه های خروج نراتزوری نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

احتمال دارد این بازیکن در پنجره‌ نقل‌وانتقالات به لیگ انگلیس برگردد و از منچستریونایتد و آرسنال به عنوان مقاصد احتمالی او یاد می‌شود.

مسوت اوزیل

مسوت اوزیل در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض در ترکیب تیم آرتتا تبدیل شد و با چنین شرایطی بسیاری از کارشناسان معتقد اند که جدایی او از جمع توپچی‌ها قطعی است.

این بازیکن ممکن است به لیگ ترکیه برود و بمب نقل‌وانتقالات را منفجر سازد.

داوید آلابا

قرارداد داوید آلابای اتریشی در پایان فصل با بایرن تمام می‌شود و تا اکنون وی حاضر به امضای قرارداد جدید با مدافع عنوان قهرمانی لیگ آلمان نشده است.

این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله چلسی، پاریسن‌جرمن، رئال مادرید، لیورپول و بارسلونا قرار دارد و بسیاری از کارشناسان شانس کهکشانی‌ها را بیشتر از سایر باشگاه برای جذب این مدافع باتجربه می‌دانند.

احتمال دارد این بازیکن بمب نقل‌وانتقالات را منفجر کند.

View this post on Instagram

A post shared by David Alaba (@da_27)

واینالدوم

واینالدوم تا ماه جون سال 2021 با لیورپول قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. جورجینیو واینالدوم یکی از گزینه‌های درخواستی رونالد کومان از باشگاه بارسلونا است و احتمال دارد در زمستان راهی نیوکمپ شود.

View this post on Instagram

A post shared by Gini Wijnaldum (@gwijnaldum)

هاکان چالهان‌اوغلو

قرارداد فعلی این بازیکن با میلان تا انتهای فصل جاری اعتبار دارد و باشگاه‌های منچستریونایتد و پاریسن‌جرمن مشتریان جدی هاکان هستند اما میلان حاضر به فروش او نیست.

این بازیکنان نقل‌وانتقالات زمستانی را داغ ساخته اند تا فوتبال دوستان شاهد نقل‌وانتقالات آتشین در زمستان سرد باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала