Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی‌های شاگردان زیزو با جنجال‌های داوری

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید زیر نظر زیدان با تصمیمات بسیار جنجالی داوران پیروزی‌های اخیر خود را به دست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته‌های گذشته معمول است، در حالی‌که کسب پیروزی رئال مادرید برجسته است، خال‌هایی سیاه روی شکل تصمیمات داوری ظاهر می‌شوند که پشت هر بازی دخیل اند. حقیقت این است که جنجال‌ها همیشه رئال مادرید را آزار می‌دهد و به طور کلی این کار را به نفع آنها انجام می‌دهد.

این اتفاق در برابر اتلتیک رخ داد، جایی‌که فشار به منطقه ایاناکی ویلیامز که مشکوک به چیز دیگری بود در قالب باقی ماند. دقایقی بعد رائول گارسیا از زمین اخراج شد که بیشتر زمینه‌ساز برتری رئالی‌ها بود اما مجازات احتمالی آندر کاپا در داخل محوطه جریمه نیز به هاله‌ای از ابهام تبدیل شد.

در ایبار نیز با دستی از سرخیو راموس در داخل منطقه که مجازات نشد جنجال را برانگیخت. بازیکنان هر دو تیم حتی اعتراف کردند که نمی‌فهمند چه زمانی دست داخل منطقه پنالتی است و چه زمانی مجازات می‌کند. آنها حتی نمی‌دانند چه موقع داور برای ارزیابی بازی باید به سمت صفحه نمایش برود. پرونده به آن مناسبت انجام نشد.

و برای به اتمام رساندن مثلث پیروزی‌ها با شک و تردید، گرانادا همچنین درگیر گرفتن کاسمیرو از یانگل هررا بود که از روی یک پنالتی احتمالی به مجموعه‌ای از بازی تبدیل شد بدون اینکه حتی توسط صفحه ارزیابی شود. بازی کاملاً مشابه بازی‌ای که راموس در کلاسیکو گذشته با لنگله برخورد کرد و در نهایت با حداکثر مجازات شد.

 

فلورنتینو پرز آتش را برافروخت

علاوه بر این همه اینها در یک هفته برگزار می‌شود که در آن فلورنتینو پرز با استفاده از رسانه در مورد رفتار لالیگا با رئال مادرید در پخش‌های تلویزیونی انتقاد کرد و تمایل‌اش برای ارتقا تیم اول به یک سوپرلیگ دور از خاویر تباس را مطرح نمود.

چیزی که البته کمکی به آرام شدن آبها نمی‌کند. همچنین سلام رئیس به داوران در تونل رختکن قبل از شروع بازی کمکی نمی‌کند، اگرچه باید توجه داشت که این یک احترام است که در آن او همیشه می‌خواهد چیز دیگری به صورت خود بیندازد.

بنابراین رئال مادرید یک بازی باقی مانده دارد تا خداحافظی خود را از سال 2020 اعلام کند و اگر می‌تواند روند پیروزی خود را ادامه دهد. چیزی که البته او امیدوار است بدون دخالت یا ویصل داوری بتواند به آن برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала