Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلی در حال خروج از اسپرز؛ پنج باشگاه علاقمند را بشناسید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان Russia World Cup Croatia - England
دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان   Russia World Cup Croatia - England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمالا دله آلی در آغاز هفته جدید آخرین بازی خود را برای تیم مورینیو انجام می‌دهد اما پنج باشگاه علاقمند به او را باید بشناسیم.

به گزارش اسپوتنیک؛ پنج باشگاه اروپایی هستند که می‌توانند دله‌آلی را پس از آخرین بازی با مورینیو در جنوری به خدمت بگیرند. اسپرز برای بازیکن انگلستانی عالی بوده و آلی نیز تا حد زیادی برای اسپرز نمایش درخشان داشته اما به نظر می‌رسد زمان خداحافظی فرا رسیده است.

در شرایطی که سرمربی ژوزه مورینیو همچنان سرگرم سرزنش شماره 20 خود است، وقتی پس از پیروزی مقابل استوک اوضاع به اشتباه پیش می‌رود به نظر می‌رسد آلی 24 ساله برای همیشه برای ترک شمال لندن آماده می‌شود.

اما ملی پوش انگلستانی کجا خواهد رفت؟ در این گزارش گزینه‌های هافبک تهاجمی را بررسی می‌کنیم.

 

پاری‌سنت‌ژرمن

پاری‌سنت‌ژرمن در حال حاضر باشگاه علاقمند برای جذب آلی است که دو بار سعی کرده او را با قرارداد قرضی در تابستان به خدمت بگیرد و با قرار گرفتن مائوریسیو پوچتینو به جای توماس توخل اخراجی، می‌توان علاقه آنها را بیش از پیش جدی‌تر ببینیم.

احتمال پیوستن با مربی قدیمی او و همچنین ارتباط با نیمار و کیلیان امباپه ممکن است برای رد کردنش خیلی خوب باشد.

منچستر یونایتد

شیاطین سرخ مدتها ستایشگر آلی بوده‌اند، زیرا در ابتدا با او در حالی‌که در سال 2014 توسط تیم مک دانس 4-0 شکست خورد، به او برخورد کرده بودند و با تلاش اوله گونر برای ایجاد هسته‌ای جوان و انگلستانی در قلب تیم، چرا دوباره برای هافبک تهاجمی جبران ناپذیر تلاش نمی‌کنیم؟

یونایتد در حال حاضر با هافبک‌های خلاق پر شده، من گریه شما را می‌شنوم. خوب این درست است اما این مانع از این نمی‌شود که وقتی دونی فن دی بیک در دسترس قرار می‌گیرد و در صورت مناسب بودن قیمت آنها را از گرفتن منصرف کند.

 

رنجرز

آلی شاید هرگز نتوانسته در کسب عنوان قهرمانی لیگ با اسپرز از خط خارج شود.

اما دنی مورفی فکر می‌کند که شاید استیون جرارد بتواند او را متقاعد کند که برود و به او کمک کند تا یک جام نقره‌یی را بدست آورد.

آیا دله دلش می‌خواهد یا نه باید منتظر ماند.

دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان   Russia World Cup Croatia - England - اسپوتنیک افغانستان
آخرین تلاش‌های پی‌اس‌جی برای جذب دله آلی

اینترمیلان

آنتونیو کونته طی 18 ماه گذشته ثابت کرده که به راحتی نمی‌تواند در برابر حمله به لیگ برتر برای یک معامله خوب مقاومت کند.

این مرد ایتالیایی از زمان پیوستن به اینتر بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، ویکتور موزس، اشلی یانگ و الکسیس سانچز را به خدمت گرفته است.

و با درج نام کریستین اریکسن شاید دله بتواند جایگزین شریک قدیمی خود در سن سیرو شود.

 

بارسلونا

غول کاتالان به شدت به دنبال تقویت‌های ارزان است تا به آنها کمک کند به عنوان قهرمانی لالیگا برسند.

بارسلونا با تمایل لیونل مسی به ترک اصلی‌ترین دغدغه خود در این فصل زیر ابر آشفته بازی کرده است. اما شاید گرفتن آلی به صورت قرضی به احیای حمله آنها کمک کند و به مسی گزینه هوشمندانه دیگری برای ارتباط با شش ماه آخر حضورش در این باشگاه داده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала