Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو به دنبال قرض گرفتن مدافع اسپانیایی چلسی

© AFP 2023 / Adrian DennisРекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между "Челси" и "Ноттингем Форест" в Лондоне
Рекламный щит перед матчем третьего раунда Кубка Англии по футболу между Челси и Ноттингем Форест в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید در نظر دارد مارکوس آلونسو را در زمستان به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در نقل‌وانتقالات تابستانی، بن‌چیلول را از لسترسیتی با مبلغ 50 میلیون پوند به خدمت گرفت و در فصل جاری در بیشتر بازی‌ها این بازیکن در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان رفته است.

کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
تلاش اتلتیکو برای نجات ترپیر از محرومیت سنگین

حضور ثابت این بازیکن در ترکیب سبب شده مارکوس آلونسو به یک نیمکت‌نشین محض مبدل شود و این بازیکن اسپانیایی با توجه به همین موضوع از شرایطش راضی نیست و احتمال دارد در زمستان استمفورد بریج را ترک کند.

براساس ادعای ال‌چرینگیتو، اتلتیکومادرید مایل است در زمستان این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و سیمئونه از مدیران باشگاه خواسته تا آلونسو را به واندا میتروپولیتانو بیاورند.

گفته می شود که اتلتیکو مجبور است برای خدمات آلونسو با اینترمیلان بجنگد زیرا آنتونیو کونته، سرمربی سابق آبی‌ها علاقه زیادی به همکاری مجدد با شاگرد سابقش دارد.

این در حالی‌ست که چلسی مخالف پیوستن آلونسو به اینتر است و می‌خواهد این بازیکن راهی اسپانیا شود زیرا روخی بلانکو آماده است صد در صد دستمزد این بازیکن را پرداخت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала