ترامپ: مرا جمهوری خواهان تنها گذاشتند و این را فراموش نخواهم کرد

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: مرا جمهوری خواهان تنها گذاشتند و این را فراموش نخواهم کرد
ترامپ: مرا جمهوری خواهان تنها گذاشتند و این را فراموش نخواهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا مدعی شده اعضای حزب جمهوری‌خواه او را در کارزار تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری تنها گذاشته‌اند و او هیچ وقت این مسئله را فراموش نخواهد کرد.

درخواست ستاد ترامپ برای بازشماری آراء ویسکانسین رد شد - اسپوتنیک افغانستان
درخواست ستاد ترامپ برای بازشماری آراء ویسکانسین رد شد
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور یالات متحده امریکا در چند توئیت بامداد جمعه (به وقت کابل) ضمن  ادامه ادعاهای خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری از جمهوری‌خواهان به دلیل اینکه او را تنها گذاشته‌اند گلایه کرد.

ترامپ در تویترش نوشت: «در جلسه‌ای امروز در فلوریدا همه می‌پرسیدند چرا جمهوری‌خواهان بر سر این واقعیت که دموکرات‌ها انتخابات تقلبی را به سرقت بردند مبارزه نمی‌کنند؟ آنها می‌گفتند خصوصاً چرا این اتفاق در سنا نمی‌افتد که شما به ۸ سناتور برای رقابت‌های انتخاباتی کمک کردی. چقدر زود یادشان رفت!».

وی در پیامی دیگر نوشت: «من حداقل ۸ سناتور جمهوری‌خواه از جمله میچ (مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا) را نجات دادم و مانع باختشان در انتخابات تقلبی اخیر شدم. الان آنها تقریباً همه‌شان پا پس کشیده‌اند و دارند مبارزه من را با دشمنی شرور و حقه‌باز یعنی دموکرات‌های چپ‌گرای افراطی تماشا می‌کنند. هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم!».

یادآوری می کنیم، که میچ مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس سنا روز ۲۵ قوس پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا تبریک گفت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала