Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی برازیلی: وینیسیوس می‌تواند به سطح نیمار برسد

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو لینز مارتینز، مربی مشهور آکادمی فدراسیون فوتبال برازیل و مربی سابق آمادگی جسمانی بایرن مونیخ، در مورد وینیسیوس صحبت کرد و مدعی‌ست که او میتواند به سطح نیمار برسد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس ژوزه پایشائو دِ الیویرا جونیور در سال 2018 از باشگاه فلامینگو به رئال مادرید پیوست و در آن زمان بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که کهکشانی‌ها نیمار جدید را به خدمت گرفته اند.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش زیدان به اختلافات بنزما با وینیسیوس

این بازیکن اما در دو فصلی که برای رئال مادرید به میدان رفته است، رشد چندانی نکرده و در برخی بازی‌ها خوب و در برخی بازی‌ها پُر اشتباه ظاهر شده است.

همین موضوع سبب شده تا کارشناسان دیگر از وینیسیوس به عنوان نیمار جدید یاد نکنند و او را با بازی‌های خودش قضاوت کنند.

مارسلو لینز مارتینز، مربی مشهور آکادمی فدراسیون فوتبال برازیل و مربی سابق آمادگی جسمانی بایرن مونیخ، اما هنوز به این بازیکن باور دارد و مدعی‌ست که او به سطح نیمار خواهد رسید.

او در این مورد به مارکا گفت:" او 19 ساله و بسیار جوان است. اگر صبور باشد و اگر بدون عجله کار کند، او بازیکنی است که می تواند نیمار جدید باشد".

این در حالی‌ست که نیمار خودش این روزها حال و روز خوش ندارد و در میان بهترین‌های فوتبال جهان جا ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала