Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کلوپ به شایعه پیوستن صلاح به بارسا و رئال

© REUTERS / Carl RecineФанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Фанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در مورد شایعه پیوستن محمد صلاح به رئال مادرید و بارسلونا واکنش نشان داد و اظهار داشت که دلیل برای جدایی کلوپ نمی‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دیدار لیورپول برابر میتیلند در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، که در آن بازی کلوپ بازو بند کاپیتانی را به آرنولد داد و محمد صلاح نادیده گرفته شد، شایعات اختلاف این بازیکن با سرمربی و نارضایتی در آنفیلد بالا گرفت.

Liverpool, 3-0'ın rövanşında Barcelona'yı devirip finale yükseldi - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول و یورگن کلوپ و دست‌یابی به دو جایزۀ ارزشمند + عکس

از آن روز به بعد خبرهایی مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع سرخ‌ها و پیوستن او به بارسلونا و رئال مادرید در نشریه‌های انگلیسی و مصری داغ دنبال می‌شود. کلوپ اما می‌گوید که دلیل برای جدایی محمد صلاح نمی‌بیند و از این بابت هیچ تشویشی ندارد.

سرمربی سرخ‌ها در این مورد به آ.اس گفت:" همه ما اگر بخواهیم می‌توانیم به دنبال چیزهای جدیدی باشیم. اما من فکر می‌کنم تنها دلیل ترک لیورپول در حال حاضر هوا است. چه دلیل دیگری می‌تواند وجود داشته باشد؟ این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است، ما پول خوبی پرداخت می‌کنیم. شاید بیشترین رقم در دنیا نباشد، اما ما پول خوبی می‌دهیم و یک استادیوم پر سر و صدا با هواداران برجسته و طرفداران زیادی در سراسر جهان داریم. هیچ دلیل به جدایی صلاح نمی‌بینم".

این در حالی‌ست که دوستان نزدیک صلاح نارضایتی این بازیکن را تایید کرده .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала