وقوع سه انفجار جداگانه در کابل/ دو نفر کشته و سه تن زخمی شدند

© K. Bezhanشهر کابل
شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهر کابل صبح امروز شنبه (6 جدی) شاهد سه انفجار ماین بوده است. در این انفجارها، دو مامور پولیس کشته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، به تقل از رسانه های خبری، انفجار نخست حوالی ساعت7:02 دقیقه صبح امروز (شنبه، 6 جدی) در ساحه‌ی چمن حضوری حوزه‌ی هشتم امنیتی شهر کابل رخ داده است. طبق اظهارات پولیس، در این رویداد که ناشی از ماین مقناطیسی بوده، به کسی آسیب نرسیده است.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل می‌گوید که انفجار دومی حوالی ساعت7:05 دقیقه‌ی صبح امروز در مربوطات ناحیه‌ی ششم رخ داده است که در نتیجه‌ی آن دو مأمور پولیس زخمی شده‌اند.

  انفجار امروز  نزدیک حوزه شش امنیتی - اسپوتنیک افغانستان
انفجار در حوزه ششم امنیتی کابل

به گفته‌ی فرامرز، در این رویداد یک عراده موتر رنجر در جاده‌ی فیض‌محمد کاتب هدف انفجار ماین قرار گرفته است. زخمیان این رویداد برای درمان به شفاخانه منتقل شده‌اند.

انفجار سومی حوالی ساعت 9:00 صبح امروز در چهارراهی شهید، از مربوطات ناحیه‌ی سوم شهر کابل رخ داده است.

سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که در این رویداد یک عراده موتر رنجر هدف انفجار ماین قرار گرفته است که در نتیجه دو مأمور پولیس کشته و یک غیرنظامی زخمی شده است.

مسئولیت هیچ یک از این رویدادها را تا کنون فرد یا گروهی بر عهده نگرفته است.

اخیرا انفجارهای ماین مقناطیسی و کنارجاده‌ای در بخش‌های مختلف کشور، به‌ویژه شهر کابل به‌گونه‌ی نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است. مسئولیت اغلب این انفجارها را هیچ گروهی بر عهده نگرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала