Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل اخراج توخل فاش شد؛ بازی جنجالی در برابر تیم ترکیه‌ای

© REUTERS / Charles PlatiauCoupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain
Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که پس از بازی با باشاک شهیر در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اختلاف میان توخل و لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن شدت گرفته و همین موضوع منجر به اخراج سرمربی آلمانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ هشتم ماه دسامبر سال جاری میلادی، در تاریخ لیگ قهرمانان اتفاق عجیب رخ داد و دو تیم پاریسن‌جرمن و باشاک شهیر استانبول، به دلیل توهین نژاد پرستانه به یکی از اعضای کادر فنی تیم ترکیه‌ای، زمین بازی را ترک کردند و بازی لغو شد.

PSG - اسپوتنیک افغانستان
اخراج ناگهانی توخل و واکنش‌های مختلف بازیکنان

دلیل اخراج توخل نیز به همین بازی برمی‌گردد زیرا سرمربی آلمانی در آن دیدار مخالف خروج بازیکنانش از زمین بود و لغو آن دیدار را به ضرر تیمش می‌دانست.

توخل در آن زمان سعی زیادی کرد تا شاگردانش را قانع سازد اما در نهایت بازیکن کار مورد نظر خویش را انجام دادند و ایستادگی سرمربی حتی سبب دل‌خوری آن‌ها شد.

این سرمربی آلمانی که از قبل با مدیر ورزشی باشگاه مشکل داشت، در آن دیدار بازیکنان را نیز علیه خود ساخت تا مدیران ارشد باشگاه درک کنند که ادامه دادن با این وضع منطقی نیست و باید به فکر تغییر مربی باشند.

از سویی هم عدم رضایت مدیر ورزشی باشگاه از وضعیت بدنی بازیکنان و وابستگی کامل تیم به نیمار و امباپه، دیگر دلیل اخراج این سرمربی بوده است.

با آن که این خبر تا حالا رسمی نشده، اما گفته می‌شود که مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و بزودی کارش را آغاز خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала