Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تبریکی رسمی رونالدو برای برندگان جوایز گلوب ساکر + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی واکنش رونالدو پس از کسب جایزه بهترین بازیکن قرن خوشحالی‌اش را با هواداران شریک ساخت.

به گزارش اسپوتنیک؛پس از آن‌که کریستیانو رونالدو موفق شد جایزه بهترین بازیکن قرن را از سوی گلوب ساکر بگیرد، وارد صفحه فیسبوک خود شده و ضمن شریک ساختن شادی خود با هواداران، همچنان برای برندگان جوایز امشب گلوب ساکر تبریکی داد.

او در صفحه فیسبوک خود نوشت:

"نمی‌شود با جایزه امشب خوشحال‌تر نشد! در حالی‌که قصد دارم 20 سالگی خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای را جشن بگیرم، جایزه بهترین بازیکن قرن گلوب ساکر تقدیری است که من با این همه شادی و غرور از آن استقبال می‌کنم. یک بار دیگر، جشن بزرگ امشب در دُبی در مکانی شگفت انگیز مانند برج خلیفه انجام شد."

در ادامه این متن، رونالدو برای برندگان امشب جوایز گلوب ساکر تبریکی داد که در نوع خود جالب توجه می‌باشد.

او نوشت:

"به رابرت لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن سال، به هانسی فلیک به عنوان مربی سال و پپ گواردیولا به عنوان مربی قرن تبریک می‌گویم. همچنین به کاسیاس و پیکه برای جوایز شغلی شان. و آخرین نکته به مهمترین و به دوست من خورخه مندس در جایزه بهترین جایزه بهترین ایجینت قرن را تبریک می‌گویم. سرانجام من باید یک بار دیگر از خانواده سلطنتی دُبی برای احترام، دوستی و مهمان نوازی که همیشه در دُبی فوق العاده دریافت می‌کنم و همچنین از همه طرفدارانی که در چنین رای گیری آنلاین گسترده‌ای در سراسر جهان با بیش از 21 میلیون رای به من رای دادند، تشکر کنم."

گفتنی‌ست که کریستیانو برای کسب این جایزه بازیکنانی چون لیونل مسی، محمد صلاح و رونالدینیو را پشت سر گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала