Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوایز گلوب ساکر 2020؛ لواندوفسکی بهترین بازیکن سال و رونالدو بهترین بازیکن قرن شد + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ از سوی گلوب ساکر بعنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مراسم بهترین های فوتبال جهان در سال 2020 امشب 27 دسمبر در هتل مجلل آرمانی شهر دوبی برگزار شد و بهترین‌های مستطیل سبز در سال روان و البته قرن 21 در این مراسم انتخاب شدند.

این مراسم که با حضور چهره‌های تأثیر گذار دنیای فوتبال و جیانی اینفانتینو رییس فیفا در دبی انجام شد، طی آن هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که با این تیم به جام‌های مهم فصل دست یافته بود، جایزه بهترین مربی سال را  گرفت.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی جایزه بهترین مربی قرن (2001 – 2020) را کسب کرد. برای کسب این جایزه گواردیولا از فرگوسن سرمربی سابق من‌یونایتد، مورینیو سرمربی تاتنهام و زیدان سرمربی رئال مادرید عبور کرد.

خورخه مندس که وکالت مهم‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال هم‌چون رونالدو را در اختیار دارد، از مراسم امشب جایزه بهترین مربی قرن را به نام خود کرد. این دهمین جایزه مندس از مراسم بهترین‌های سال "گلوب ساکر" بود که دریافت نمود.

جایزه بهترین باشگاه سال 2020 به تیم فوتبال بایرن مونیخ رسید. این تیم امسال در سطح ملی و بین المللی موفق به کسب همه جوایز ممکن شد و قرار است چندی بعد نیز در بازی‌های جام باشگاه‌های جهان در قطر حضور یابد.

رئال مادرید پرافتخار تیم قاره سبز با 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان، جایزه بهترین باشگاه قرن (2001-2020) را به دست آورد. این تیم با تعداد قابل توجه پیروزی‌های و ثبت رکوردهای قهرمانی در UCL جایزه گلوب‌ساکر را کسب نمود.

جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا که یکی از بهترین مدافعان نسل‌اش به شمار می‌رود، امشب جایزه بهترین مدافع تمام دوران را دریافت کرد.

همچنان ایکر کاسیاس دروازه‌بان بازنشسته رئال مادرید و اسپانیا، با توجه به دوران درخشان حرفه‌ای خود جایزه بهترین دروازه‌بان تاریخ را کسب نمود.

روبرت لواندوفسكی مهاجم پولندی بایرن مونیخ با فصل درخشان‌اش و کسب جوایز مهم این فصل، جایزه بهترین بازیکن سال 2020 را از آن خود کرد.

اما در مهم‌ترین جایزه امشب، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن قرن (2001-2020) برگزیده شد.

رونالدو در طول دو دهه اخیر با تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس مهم‌ترین عناوین باشگاهی را کسب کرد و نیز 5 بار توپ طلا را از آن خود کرد. او البته با تیم ملی کشورش نیز به دو جام مهم ملی دست یافت.

البته قابل یاد آوریست که در این مراسم، تیم فوتبال ال‌اهلی جایزه بهترین تیم شرق میانه را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала