Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وِلخرجی نیمار؛ جشنی 500 نفره برای 5 روز

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی دنیای فوتبال باری دیگر با حاشیه های خویش در رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که حتی بحران کرونا هم دلیلی کافی برای از شخصیت ها و فوتبالیست ها نیست که حداقل برای مدتی قید جشن های مجلل را بزنند. نیمار ستاره برزیلی پی اس جی که علاقه زیادی به این جشن ها دارد و حالا از فرصت کریسمس و تعطیلی کوتاه مسابقات لیگ فرانسه استفاده کرده تا جشنی مجلل و بزرگ را با حضور دوستانش و آشنایانش برگزار کند.

آنسلمو گویس، خبرنگار برزیلی حالا گزارش داده است که نیمار جشن بزرگی را در برزیل تدارک دیده است. مهاجم پی اس جی این جشن را به مدت پنج روز و با حضور بیش از 500 مهمان در عمارتش برگزار می کند. این جشن از امروز  آغاز شده است. ستاره سابق بارسلونا البته در این پنج روز اجازه ورود و خروج را به مهمانانش نمی دهد تا حتی المقدور مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نکند و سر و صداها را نیز به حداقل خواهد رساند.

​نیمار در عمارت مجلل خود یک سالن مخصوص مهمانی ها ایجاد کرده است که کافه، سالن بازی و حتی اتاق بازیهای ویدیوی نیز بخشی از آن است. نیمار البته به همه مهمان های خود اعلام کرده است که حق استفاده از تلفن های همراه خود را در این مراسم ندارد تا تصویری از این جشن به بیرون درز نکند. ستاره پی اس جی همچنین یک گروه موسیقی را برای این چند روز استخدام کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала