Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کدام بازیکنان در پایان فصل قرارداد ندارند؟

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چیزی به پایان سال 2020 نمانده و حالا مهم ترین موضوع سرنوشت ستاره هایی است که با پایان قراردادشان میتواند آزادانه راهی تیم دیگری شوند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد چندین ستاره نامدار مستطیل سبز که در تیم های مطرحی توپ میزنند در جون 2021 ( تابستان آینده ) به پایان میرسد و با توجه به این که این ستاره ها که در ادامه به وضعیت آن خواهیم پرداخت، قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده اند، میتوانند با  انتقالی رایگان راهی تیم دیگری شوند.

بسیاری از این بازیکنان پس از ختم سال 2020 که 4 روز از آن باقی مانده میتوانند مذاکرات را با تیم جدید آغاز کنند تا در تابستان کارهای انتقال شان نهایی شود.

البته شماری از این باشگاه ها نگران این هستند که ستاره های خود را به صورت رایگان از دست دهند.

در ادامه نگاهی می اندازیم که به ستاره هایی که در جون 2021 میتوانند آزادانه راهی تیم دیگری شوند.

لیونل مسی

یکی از ستاره های شاخاصی که در تابستان بازیکن آزاد میشود، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسا است. برنده شش توپ طلا در تابستان قراردادش با تیم محبوبش بارسا به پایان میرسد و او میتواند بدون هیچ دردسری راهی تیم دیگری شود. هر چند بسیاری میگویند مسی منتظر انتخابات ریاست باشگاه است و پس از انتخاب رئیس جدید، تصمیمش را در این راستا خواهد گرفت.

در حال حاضر وی کماکان گزینه اصلی رفتن به سیتی است و انتظار میرود مدیران اماراتی ستیی در تابستان بسته پیشنهادی شان را لیونل مسی پیش کش کنند.

البته از سویی مدیران بارسا نیز امیدوارند که وی را برای تمدید قرارداد راضی کنند، ولی موضوع درخواست بالای مسی برای دستمزدش یکی از چالش هایی که است که باید دید رئیس جدید بارسا چطور با آن کار می آید.

سرخیو آگوئرو

آیا ورود احتمالی مسی به سیتی می تواند گلزن برتر تاریخ سیتی را به سمت درهای خروجی سوق دهد؟ قرارداد آگوئرو نیز در پایان فصل به پایان میرسد و بسیاری معتقدند در صورتی که مسی در تابستان 2021 به سیتی بیاید، آگوئر دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

با این حال گواردیولا در اوایل این فصل گفت که آگوئرو باید قرارداد جدیدی را با سیتی امضا کند، هرچند انتظار مصدومیت طولانی مدت این بازیکن مدیران سیتی را کمی دو دل کند.

این بازیکن 32 ساله از ماه جون تا کنون تنها در 5 بازی برای سیتی به میدان رفته است.

سرخیو راموس

دیگر ستاره ای که در تابستان بازیکن آزاد میشود، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید است. او قبلا به فکر ترک برنابئو بوده است، ولی تا کنون این موضوع در حد حدس و گمان در رسانه ها مطرح شده است. منچستر یونایتد و لیگ چین به دنبال خرید او هستند، اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن از شانس بیشتری برای جذب این بازیکن گلزن و با تجربه داشته باشد.

از سویی زیدان سرمربی کهکشانی ها نیز معتقد است که قرارداد راموس که تا تابستان آینده 35 ساله خواهد شد، باید دو سال دیگر تمدید شود.

اما موضوع بعدی او دستمزد بالایش است که با توجه به همه گیری کرونا ویروس، برای مدیران تیم مشکلاتی را ایجا خواهد کرد.

دیوید آلابا

مدافع اتریشی بایرن مونیخ آلمان نیز در تابستان 2021 بازیکن آزاد است و تا کنون هم قرارداد جدیدی را با قهرمان فوتبال آلمان امضا نکرده است.

یکی از بازیکنانی که می تواند در صورت جدایی راموس از رئال، جایگزین وی شود، داوید آلابا بازیکن بایرن مونیخ است. شواهد نشان میدهد که مدافع اتریشی به پایان کارش در بایرن رسیده و جدایی اش از این تیم حتمی است.

رئال به عنوان مشتری جدی این بازیکن یاد میشود، اما PSG و چلسی نیز به عنوان گزینه های احتمالی مطرح شده اند.

جورجینیو واینالدوم

ستاره هلندی تیم یورگن کلوپ نیز از دیگر بازیکنانی است که در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهد شد.

هافبک لیورپول با ورود به سال آخر قراردادش در آنفیلد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 قصد انتقال به بارسلونا را داشت، اما در نهایت این انتقال نهایی شد.

این بازیکن 30 ساله به یک بازیکن مهم برای یورگن کلوپ در لیورپول تبدیل شده و سهم بزرگی در موفقیت های باشگاه در سالهای اخیر داشته است.

وی در دو فصل پیش لیگ قهرمانان با زدن دو گل به بارسا و شکست تاریخی این تیم در آنفیلد به یک بازیکن محبوب در لیورپول تبدیل شده است.

هر چند مدیران لیورپول میخواهند او بماند، اما هم وطنش رونالد کومان سرمربی بارسا کماکان اصرار دارد که واینالدوم را در بارسا به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала