Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس برای ماندن 4 روز زمان دارد

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس بدون تأیید توافق برای تمدید قراردادش گفت: "ما خواهیم دید، خواهیم دید."

به گزارش اسپوتنیک؛ تمدید قرارداد سرخیو راموس همچنان مسئله‌ای است که باید در رئال مادرید حل شود. در هر دو طرف، بازیکن و برادر و نماینده او "رنه" و برای باشگاه به نظر می‌رسد روشن است که آنها می‌خواهند دست به دست هم دهند.

با این حال آخرین اظهارات بازیکن در مورد این موضوع پس از ورود او به فرودگاه سویا بعد از گذراندن کریسمس در کنار بستگانش، کاملاً دلگرم کننده نبود.

سرخیو راموس در مورد تمدید توافق نامه احتمالی چیزی نگفت و فقط به "می‌بینیم، خواهیم دید" اکتفا کرد که با در نظر گرفتن تاریخچه مذاکرات کاپیتان و باشگاه، خیلی جالب به نظر نمی‌رسد زیرا اطمینان در مورد معامله‌اش نیست.

سرخیو راموس حتی در این صورت و با اضافه کردن "همه چیز مرتب است" خود را راحت ساخت و برای همه مادریدی‌ها سال خوبی آرزو کرد.

شمارش معکوس

و این است که علی‌رغم این‌که سرخیو راموس و باشگاه توافقنامه را در خطر نمی‌بینند، این واقعیت که فقط چهار روز بازیکن فُرصت دارد تا با هر باشگاهی آزادانه مذاکره کند، هواداران را نگران می‌نماید. به خصوص پس از مشاهده این‌که در مورد مودریچ که قراردادش را نیز در سال 2021 به پایان می‌رساند، مذاکرات در آستانه به ثمر رسیدن یک سال دیگر برای بازیکن کروات پس از کاهش حقوق است و این جایی‌ست که طرفین برای تمدید قرارداد راموس، در طول مدت قرارداد و حقوقش با یکدیگر گفتگو می‌کنند.

بازیکنی که سلسله مراتبش در رختکن غیر قابل تردید است، قصد دارد دو سال دیگر را تا 2023 تمدید کند، استراتژی که رئال مادرید عادت ندارد آن را به افراد بالای 30 سال ارائه دهد.

از طرف دیگر از نظر حقوق و دستمزد، حقیقت این است که خواسته‌های اقتصادی ناشی از همه گیری شرایط را ایجاد می‌کند و علی‌رغم این‌که سرخیو راموس نیازهای باشگاه را درک می‌کند، قصد ندارد مبلغی کمتر از آنچه در حال حاضر کسب می‌کند دریافت نماید.(او از ماه گذشته مهمترین قطعه تیم و یکی از شناخته شده‌ترین و سازنده‌ترین تیم بوده است.)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала