Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ می‌ماند؛ ستاره کروات در آستانه تمدید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید برای تمدید با این تیم موافقت کرده که می‌تواند یک فصل دیگر باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رئال مادرید به سوی جوان سازی پیش می‌رود اما ستاره‌های قابل تمدید هستند که هسته اصلی امروز این تیم را تشکیل می‌دهند و یکی از آنها لوکامودریچ است.

رئال می‌داند که ستاره کروات 35 ساله همچنان می‌تواند بدرخشد. پرونده او ساده‌ترین پرونده بود اما حالا این باشگاه باید پرونده‌های سرخیو راموس و لوکاس واسکز را حل کند.

بر اساس اطلاعات روزنامه‌های مارکا و آ اس که به نقل از منابع نزدیک نشر شده، لوکا مودریچ و رئال توافق کرده‌اند که قرارداد ستاره کروات را برای یک فصل دیگر (تا جون 2022) تمدید کنند. قبل از امضا هنوز حاشیه‌های کوچکی وجود دارد که هر دو طرف فکر می‌کنند مانعی برای بسته شدن موضوع است.

رابطه فعلی مودریچ با مادرید به سال 2021 می‌رسد. در ابتدا این کار تا سال 2020 بود اما توپ طلا که توسط این بازیکن در جنوری 2019 گرفته شد بندی را فعال کرد که به طور خودکار قرارداد وی را تا یک سال دیگر (سال 2021) تمدید می‌کرد.

پس از روند فاجعه بار رئال مادرید در 19-2018، باشگاه مادریدی فهمید که با تمدید مودریچ که قرار است با 35 سال به پایان قرارداد فعلی‌اش برسد نیازی به دویدن نیست. با این وجود سطح بالایی که او در سال گذشته و در سال جاری نشان داد، مادرید را متقاعد کرد که مودریچ به فوتبال خود ادامه می‌دهد. با وجود این واقعیت که او تقریباً با 36 سال فصل 2021-22 را آغاز می‌کند. در حال حاضر هیچ چیز امضا نشده اما توافق نامه بین طرفین عملاً کامل است.

مودریچ با توجه به زمان فعلی، قرارداد مختصری را امضا خواهد کرد، با کاهش جزئی دستمزد، که به باشگاه کمک می‌کند تا حساب‌ها را متعادل کند. زیرا تیم عواقب همه گیری اقتصادی و عدم حضور مردم در استادیوم‌ها را متحمل می‌شود و نتیجه آن قطع درآمد می‌باشد که در مورد مادرید 25 فیصد حدود 200 میلیون در هر فصل بوده است.

 

امضای بسیار سودآور

مودریچ در آگست 2012 از تاتنهام به رئال مادرید آمد. این درخواست صریح خوزه مورینیو مربی وقت تیم رئال بود تا حدی که مادرید در آخرین روز بازار تابستانی 35 میلیون یورو پرداخت تا رضایت مربی پرتگالی را جلب کند. با این تمدید قرارداد مودریچ یک دهه را در رئال مادرید سپری خواهد کرد، جایی که موفق به کسب دو لیگ، چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و تعداد زیادی عناوین ملی و بین المللی شده است.

این باشگاه در حال حاضر دو نوسازی قراردادی دیگر را در پیش  دارد که پیچیده‌تر به نظر می‌رسد. یکی لوکاس واسکز و دیگری سرخیو راموس. اولین مورد چند هفته پیش از لحنی رمزآلود ("پیچیده است") در این مورد استفاده کرد و مذاکرات با کاپیتان در حال انجام سریالهای پاییز و زمستان بود. هر دو از اول جنوری در مذاکره درباره آینده خود آزاد خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала