Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش احتمال جدایی ستاره هالندی از لیورپول

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره هالندی لیورپول مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و احتمال جدایی او از سرخ‌پوشان آنفیلد افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم مورد توجه باشگاه‌های بارسلونا و اینتر است و به خصوص باشگاه اسپانیایی امید زیادی دارد در نقل و انتقالات جنوری ستاره هالندی لیورپول را جذب کند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
سکوت کلوپ در مورد واینالدوم شکسته شد

واینالدوم که قراردادش در پایان فصل با لیورپول به پایان می‌رسد برای پذیرفتن پیشنهاد قرارداد جدید از سرخ‌پوشان آنفیلد وقت بیشتری خواسته تا در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و احتمال جدایی او از لیورپول به خاطر جدیت بارسلونا وجود دارد.

رومانو فابینو خبرنگار مطرح فوتبالی می گوید پیشنهاد لیورپول برای تمدید قرارداد واینالدوم سه هفته پیش به دست او رسیده و هنوز پاسخی از سوی ستاره هالندی به لیورپول ارسال نشده است. واینالدوم از زمانی که در تابستان 2018 از نیوکاسل به لیورپول پیوست همیشه یکی از مهره‌های ثابت یورگن کلوپ بوده.

اما با توجه به رو به پایان بوده قرارداد واینالدوم یورگن کلوپ حالا می‌داند که کاری از دستش ساخته نیست مگر آنکه باشگاه را مجبور کند پیشنهادی برای تمدید به او ارائه کند. واینالدوم که قراردادش در پایان فصل جاری منقضی می شود طبق قانون از روز اول جنوری می‌تواند با باشگاه های دیگر مذاکره کند و تابستان آتی لیورپول را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала