Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راشدخان: از کسب جایزه خوشحالم، این افتخار همۀ افغانستان است + عکس

© ACB Mediaراشد خان آرمان
راشد خان آرمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره کریکت کشور پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن یک دهۀ آخر بازی‌های بیست آورۀ، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، از کسب این جایزه ابراز شادی کرد و آن را متعلق به تمام افغانستان دانست.

به گزارش اسپوتنیک، شورای جهانی کریکت(ICC)  پس از ظهر امروز راشد خان آرمان، ستاره تیم ملی کریکت افغانستان را  در بخش بازی‌های 20 آوره به عنوان بهترین بازیکن یک دهه آخر (2011-2020) اعلام کرد و این بازیکن کریس گیل، کوهلی، ملینگا و دی ویلیر را در کسب این جایزه از پیش‌رو برداشت.

خان پس کسب این جایزه با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، از کسب این جایزه ابراز شادی کرد و آن را متعلق به تمام افغانستان دانست.

آرمان در این مورد در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:" وقتی شادی و خوشحالی هم‌وطنانم را دیدم، بسیار احساساتی شدم و همه کلمات فراموشم شد. از خداوند سپاسگزارم که مرا دو باره لایق افتخار آفرینی برای کشورم دانست و از کسب این جایزه بسیار خوشحالم. این جایزه متعلق به تمام افغانستان است".
خان در ادامه افزود:" محمد اشرف غنی رییس جمهور، حامد کرزی رییس جمهور پیشین، عبدالله عبدالله رییس شورای عالی جمهوری اسلامی افغانستان و همچنین از و سایر رهبران کشور، جوانان، هواداران وهمۀ کسانی که به من تبریک گفتند و همیشه من را تشویق کردند، تشکر می کنم. من به عنوان یک جوان افغانستان همیشه سعی می کنم نام و افتخار خوبی برای کشورم کسب کنم. زنده باد افغانستان! این کشور همیشه مانند خورشید بر آسمان سبز می‌درخشد و در قلب آسیا چون قلبی خواهد بود".

این در حالی‌ست که اخیراً راشد خان در میان ده بهترین ستاره رقابت‌های بیست آوره دنیای کریکت نیز انتخاب شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала