Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیر منتظره؛ جرارد پیکه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌شود!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه معتبر اسپانیایی خبر داده که ستاره نام‌دار بارسلونا از فوتبال خداحافظی می‌کند و قرار است نامزد ریاست این باشگاه شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو»، اعلام کرده که جراردپیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا تصمیم گرفته که از فوتبال خداحافظی کند و در این صورت او خودش را به ریاست باشگاه بارسلونا نامزد خواهد کرد.

جيرارد بيكيه في مبارة برشلونة وبايرن ميونخ، 14 أغسطس/ آب 2020 - اسپوتنیک افغانستان
مدافع اتلتیکو جانشین پیکه در بارسا می‌شود

بر اساس این گزارش، پیکه از کارزار انتخابات باشگاه درخواست 65هزار برگه رای کرده و قصد دارد در روزهای آینده این شمار امضا را از اعضای باشگاه بگیرد تا رسما بتواند نامزدی اش را برای انتخابات اعلام کند. پیکه حتی با کارلس توسکتس رئیس موقت باشگاه در این باره صحبت کرده است.

موندو دپورتیوو دربخش دیگری از گزارش خود عنوان کرده که مدافع سابقه‌دار آبی‌اناری‌ها برای دیگر نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه از جمله خوان لاپورتا احترام قائل است چرا که لاپورتا به مدت دو سال رئیس او در بارسا بوده اما او متعقد است که با توجه به شخصیت و شناختی که از باشگاه دارد می‌تواند در انتخابات از پس دیگر نامزدها و از جمله لاپورتا برآید.

پیکه به زودی با انتشار بیانیه‌ای قصد خود برای نامزدی در انتخابات را رسما اعلام می کند. این نشریه اسپانیایی همچنان در خصوص این تصمیم پیکه نوشته که او با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شده نتوانسته از پزشکان تضمین بگیرد که در صورت جراحی نشدن می تواند سلامتش را کاملا بدست بیاورد و مثل گذشته در میادین حضور یابد.

او به همین علت تصمیمی بزرگ گرفته و قصد دارد با خداحافظی از فوتبال نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شود. با اینکه پیکه تا کنون سابقه و تجربه مدیریتی ندارد اما پدربزرگ او آمادور برنابئو در گذشته نایب‌رئیس باشگاه بوده و تا دو هفته پیش به عنوان رابط بارسلونا با یوفا در این باشگاه خدمت می‌کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала