Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاریکاتور جالب گل؛ پسران رونالدو و مسی رقابت را ادامه می‌دهند + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو باور دارد که رقابت او با لیونل مسی را احتمالاً پسران‌شان ادامه خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پسری به نام جونیور دارد که به نظر می رسد در آینده می‌خواهد مانند پدرش ستاره‌ای درخشان در دنیای فوتبال باشد. 
 رونالدو نشان داده است که علاقه زیادی دارد تا فرزندش هم مانند او فوتبال را در پیش گیرد و شرایط لازم را برای تبدیل شدن او به یک فوتبالیست بزرگ در آینده مهیا کرده است.

از سویی هم رقیب دیرینۀ این ستاره مطرح یعنی لیونل مسی نیز پسری دارد که در حال حاضر در آکادمی باشگاه بارسلونا خوش درخشیده و او نیز می‌تواند راه پدر را ادامه دهد. 

با توجه به درخشش جونیور و تیاگو، کریستیانو رونالدو باور دارد که رقابت او با لیونل مسی را احتمالاً پسران‌شان ادامه خواهند داد.

سایت مطرح گُل دات کام که طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارد، پس از مطرح شدن این حرف‌ها از سوی رونالدو، کاریکاتور جالبی ساخته که دو ستاره مطرح در حال تماشای پسران شان اند و آن‌ها نیز در زمین فوتبال می‌درخشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала