Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس بهترین دروازه‌بان ادوار از سوی گلوب ساکر + عکس

© AP Photo / Alastair GrantEl portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres
El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال و اسپانیا امشب در مراسم گلوب ساکر جایزه بهترین دروازه‌بان ادوار را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید و پورتو برای موفقیت در حرفه خود در مراسم سالانه جوایز گلوب ساکر که امشب در دُبی برگزار شد، جایزه بهترین دروازه‌بان ادوار را از آن خود کرد.

کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که  یک جام جهانی(2010)، دو جام یورو 2008 و 2012، 5 جام لالیگا، دو کوپا دل‌ری، 4 سوپرجام اسپانیا، سه لیگ قهرمانان، دو سوپرجام اروپا، 1 جام باشگاه‌های جهان، یک جام لیگ برتر پرتگال را در کارنامه دارد، به دلیل سکته قلبی که در ماه می 2019 در جریان تمرین پورتو برایش اتفاق افتاد، پایان ناگهانی از دنیای فوتبال را ثبت کرد.

در همین حال اما این هفته بازگشت کاسیاس به رئال مادرید اعلام شد، جایی که وی سمت معاون مدیر کل را در بنیاد رئال مادرید بر عهده خواهد داشت. او در مراسم امشب گفت: "بعد از پنج سال به خانه برگشتم. این باشگاهی است که من از کودکی در آن رشد کرده‌ام. من مطمئن هستم که این یک قدم بزرگ برای من است. ما در قرن بیست‌و‌یکم بزرگ شده‌ایم اما باشگاه‌های دیگری هستند که این کار را دشوار می‌کنند. رئال مادرید تمام عناوین ممکن را کسب کرده است تا بهترین باشگاه قرن باشد."(رئال مادرید در مراسم امشب جایزه باشگاه قرن را گرفت.)

کاسیاس در ادامه افزود: "توصیه‌ای که من به دروازه‌بان‌های جوان می‌کنم این است که برای آرزوهای خود بجنگند. همه می‌خواهند بهترین باشند اما باید گام به گام پیش بروند. بدون پایین آوردن بازوها بجنگید تا به هدف برسید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала