Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی بارسا برای ورود به پنجره نقل‌وانتقالات زیر سایه بحران مالی و انتخابات

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که بارسلونا خود را برای انتخابات 24 جنوری آماده می‌کند، رونالد کومان و مدیر ورزشی رامون پلانس در حال برنامه ریزی برای پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، قبل شیوع ویروس کرونا، بارسلونا توانست پنج میلیون یورو سود ثبت کند، حالا این باشگاه زیانی بالغ بر 97 میلیون یورو دارد و غرق در بحران مالی است.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
پنج بازیکن بارسا، قربانی بحران مالی می‌شوند

در کنار بحران مالی به میان آمده از شیوع کرونا، این باشگاه در پنج سال گذشته بالغ بر یک میلیارد یورو در نقل‌وانتقالات هزینه کرده و با 636 میلیون یورو، بالاترین هزینه دستمزد در میان باشگاه‌های فوتبال جهان را دارد. مدیریت ضعیف و مصارف هنگفت دست به دست هم داده اند تا بارسلونا 1 یورو هم در خزانه‌اش برای نقل‌وانتقالات نداشته باشد.

این باشگاه در 24 جنوری انتخابات ریاست خویش را برگزار خواهد کرد که این انتخابات نیز هزینه‌های در پی خواهد داشت که بیشتر به بارسلونا آسیب خواهد زد.

با این هم کاتالان‌ها خود را برای نقل‌وانتقالات پیشرو آماده می‌سازند و رونالد کومان و مدیر ورزشی رامون پلانس در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار نقل‌وانتقالات زمستانی اند.

اولویت بارسا جذب مدافع  میانی و مهاجم نوک است و در حال حاضر، ممفیس دپای و اریک گارسیا اهداف اصلی این باشگاه هستند و هر دو بازیکن در پایان فصل قراردادهای‌شان با باشگاه‌های فرانسوی و انگلیسی به پایان می‌رسد.

باشگاه بارسلونا برای این دو انتقال هزینۀ نزدیک به 15 میلیون یورو نیاز دارد و اگر این پول را آماده نسازند، قطعاً توان جذب این بازیکنان را نخواهند داشت.

این باشگاه همچنان به فروش کوتینیو، ریکی پویگ، کارلس آلنیا و اومتیتی می‌اندیشد و می‌کوشد تا از فروش این بازیکنان هزینه جذب گارسیا و دپای را مهیا سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала