Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف باشگاه انگلیسی از جذب ستاره ناکام رئال مادرید

© REUTERS / SUSANA VERAريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولورهمپتون که قبلاً به جذب لوکا یوویچ ابراز تمایل کرده بود، از جذب این بازیکن منصرف شد و نمی‌خواهد مهاجم ناکام رئال را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی در سال 2019، و پس از درخشش با لباس اینتراخت فرانکفورت باانگیزۀ فراوانی به رئال مادرید پیوست، اما در این مدت نتوانسته تاثیرگذاری چندانی برای تیمش داشته باشد.

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
فرار یوویچ از زندان با پرداخت پول

در حقیقت این بازیکن زیاد بازی نکرده و در بازی‌هایش هم از انگیزه کافی برخوردار نبوده است. اما با این وجود یوویچ پیشنهاد‌هایی از تیم‌های مختلف انگلیس و ایتالیا دریافت کرده و اخیراً باشگاه ورلورهمپتون به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود.

سران ولوز که مایل به جذب قرضی این بازیکن با بند خرید اختیاری بودند، پس از مشخص شدن شرط رئال مادرید، مذاکرت را متوقف کردند زیرا این باشگاه خواهان گنجانیدن بند خرید اجباری 60 میلیونی در قرارداد او بودند.

تیم اسپیرز خبرنگار نشریه اتلتیک گزارش داده است که مدیران این باشگاه به دلیل شرایط رئال مادرید، آماده مذاکره با مدیران این باشگاه نشدند و به دنبال مهاجم دیگری هستند.

این در حالی‌ست که اخیراً مهاجم رائول خیمینز مهاجم مکزیکی ولوز از ناحیه جمجمه سر مصدوم شده و این باشگاه با کمبود مهاجم مواجه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала