Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین مربیان مسی در بارسلونا؛ پپ گواردیولا در صدر!

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا بهترین مربیانی که در تیم فوتبال بارسلونا زیر نظرشان کار کرده و بیش‌ترین تأثیر را از آنها گرفته است، معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره آرجنتینی بارسلونا در گفت‌وگو با شبکه «سکزتا» اسپانیا درباره مربیانی که در تیم آبی‌واناری‌پوش کاتالونیا زیر نظرشان کار کرده است، صحبت کرد و دو مربی را که در این تیم با آنها سه‌گانه برد، به‌عنوان بهترین مربیانش در نوکمپ معرفی کرد.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی: بارتومئو فریبم داد؛ تحت هیچ شرایطی به رئال نمی‌روم، به شایعه بازگشت نیمار می‌خندم!

نخستین مربی «پپ گواردیولا» است که در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و با این تیم 14 جام از جمله شش‌گانه معروف سال 2009 را کسب کرد. نفر دوم هم «لوئیس انریکه» بود که بارسلونا با او در سال 2015 سه‌گانه برد.

مسی با ستایش از این دو مربی به سکزتا گفت:«پپ یک مربی خاص است. او به شما یاد می‌دهد که چیزها را به شیوه‌ای متفاوت ببینید. شیوه‌ای که او ما را برای بازی‌ها آماده می‌کرد، از نظر دفاعی یا هجومی، خاص بود. او دقیقاً به شما می‌گفت که بازی را چطور مدیریت کنید و چطور حمله کنید تا برنده شوید».
مسی در پایان صحبت‌هایش گفت:«من خوش‌شانس بودم که زمان زیادی را با گواردیولا و لوئیس انریکه کار کردم، آنها که از بهترین مربیان بودند. بازی کردن زیر نظر گواردیولا و انریکه باعث پیشرفت فوتبال من شد و چیزهایی که از آنها آموختم باعث افزایش دانش تاکتیکی‌ام شد».

مسی که سه‌شنبه هفته گذشته رکورد پله را به‌عنوان زننده بیش‌ترین گل در یک تیم باشگاهی شکست سه‌شنبه شب همراه با یارانش در هفته شانزدهم لالیگا در یک دیدار خانگی مقابل ایبار قرار می‌گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала