Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماشاگران تیم‌های لیورپول و اورتون اجازه ورود به ورزشگاه را گرفتند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت انگلیس و اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کردند که تنها تیم‌های لیورپول و اورتون مجوز حضور تماشاگران را دریافت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، با مجوز دولت انگلیس و اعلام اتحادیه فوتبال، تنها تیم‌های لیورپول و اورتون مجوز حضور تماشاگران را دریافت کردند.

Болельщики во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت تماشاگران انگلیسی به ورزشگاه‌ها پس از 271 روز

این دو تیم اجازه حضور 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه‌های آنفیلد و گودیسون‌پارک را خواهند داشت. به جز از بندر لیورپول، وضعیت دیگر شهرهای انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا وخیم شده و فعلاً تماشاگران نمی‌توانند بازی تیم‌های محبوب‌شان را نزدیک ببینند.

با شیوع مجدد ویروس کرونا در انگلیس، قرنطینه در شهرهای بریتانیا انجام شده و حضور تماشاگران در لیگ برتر انگلیس هم با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده است.

 لیورپول صدرنشسن شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد برابر وست برومویچ رده نوزدهمی به میدان رفت که این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ در حالی در این بازی ۲ امتیاز ارزشمند را از دست دادند که 78 درصد زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند.

با این نتیجه لیورپول از 15 بازی صاحب 32 امتیاز شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد و وست برومویچ نیز با 8 امتیاز از 15 بازی در رتبه 19 جدول 20 تیمی لیگ جزیره باقی ماند. در آخرین بازی از هفته پانزدهم امشب از ساعت 10:45 ولورهمپتون میزبان تاتنهام خواهد بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала