Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: "دوست دارم جیغ مردم را بشنوم" + ویدیو

© AP Photo / Joel C Ryan / InvisionФутболист Криштиану Роналду во время European MTV Awards в Испании
Футболист Криштиану Роналду во время European MTV Awards в Испании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو قبل از مراسم گلوب ساکر مصاحبه کرد و از نبود هواداران در ورزشگاه‌ها ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو یکی از برندگان جایزه گلوب ساکر 2020 بود. او امشب جایزه بهترین بازیکن قرن 21 را گرفت که مهمترین جایزه مراسم گالا بود. اما قبل از شروع مراسم اهدای جوایز، کریستیانو در گفتگویی با ایکر کاسیاس و رابرت لواندوفسکی شرکت کرد که در آن، آنها در مورد شرایط دشواری که بیماری همه‌گیر ویروس کرونا به وجود آورده صحبت کردند. در مورد این‌که چگونه آنها روی فوتبال تأثیر می‌گذارند،

بازیکنانی که باید در استادیوم‌های خالی بازی کنند، پروتکل‌های ضد سلولی و برنامه فشرده کریستیانو رونالدو گفت:

"صادقانه می‌گویم، به نظر من بازی در استادیوم‌های خالی کسل کننده است. من به همه پروتکل‌ها احترام می‌گذارم و البته سلامتی اولین چیز، اما من آن را دوست ندارم. من این کار را انجام می‌دهم زیرا بیش از هر چیز فوتبال را دوست دارم، علاقه من به فوتبال است. من برای خانواده‌ام، برای فرزندانم، برای دوستانم، برای طرفدارانم بازی می‌کنم، اما دوست ندارم چنین بازی کنم. بسیار دشوار است. من دوست دارم مردم را فریاد بزنم و بگویم "uuuuuuuuuhhhhhhh". دیدن این‌که مردم و سایر بازیکنان در سراسر جهان فریاد می‌کشند من را تحریک می‌کند. امیدوارم که در سال 2021 قوانین تغییر کند و ما بتوانیم ورزشگاه‌ها را پر از جمعیت ببینیم زیرا شور بدون طرفداران هیچ چیز نیست."

رونالدو همچنین که در شرف ثبت یک رکورد جدید می‌باشد، در اولین بازی سال 2021 اگر موفق به گلزنی شود، او اولین بازیکنی خواهد شد که 23 سال متوالی گل می‌زند. او در این باره گفت:

"من نمی‌دانستم. برای من دستیابی به آن سوابق، عناوین و همه چیز خوشحال کننده است. در طول سالیان طولانی در رده‌های بالاتر آسان نیست. من افتخار می‌کنم. این یک کار تیمی است که اگر نداشته باشید امکان پذیر نیست در اطراف شما یک تیم عالی و یک مربی عالی ."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала