Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکل جدایی سوارز از خود جدایی بدتر بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی رویکرد مدیران باشگاه بارسلونا در مورد انتقال لوییس سوارز را نوعی دیوانگی می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در بخشی از مصاحبه‌ مفصل خود با برنامه تلویزیونی «سکزتا»ی اسپانیا، نظر خود درباره موضع سران باشگاه بارسلونا در خصوص انتقال سوارس به اتلتیکومادرید صحبت کرده است.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی: بارتومئو فریبم داد؛ تحت هیچ شرایطی به رئال نمی‌روم، به شایعه بازگشت نیمار می‌خندم!

مسی با انتقاد از تند از برخورد مدیران این باشگاه در مورد جدایی همی‌تیمی سابق اروگوئۀ خود اینگونه صحبت کرد:«تاثیر جدایی سوارس در تصمیم ترک بارسا: «خیر چون من از قبل تصمیم خودم را گرفته بودم. البته که رفتار باشگاه با لوئیس بسیار بد و باورنکردنی بود. او را رایگان از دست دادند و پول باقیمانده قراردادش را دادند تا به رقیب مستقیم ‌مان اتلتیکو برود. شکل جدایی سوارس از خود جدایی بدتر بود».
مسی در ادامه همچنان به انتقاد از سران سابق باشگاه گفت:«پس از جدایی سوراز من برای کنار آمدن با وضعیتی که در رختکن تیم به وجود آمده بود کمی مشکل داشتم. رختکن پر از بازیکنان جدید و جوان بود که بسیاری از آنها از بارسلونا نبودند و این یعنی که ما در رختکن‌مان فرهنگ‌های متفاوتی داشتیم. از همین‌رو، متحد کردن رختکن کار سخت‌تری بود اما رفته‌رفته ما داریم به این هدف می‌رسیم».

بارسلونا در آغاز فصل جاری لوییس سوارز را به عنوان بازیکن آزاد به اتلتیکومادریدی دادند که اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا است. این اتفاق پس از آن صورت گرفت که رونالد کومان سرمربی جدید کاتالان‌ها به آنها اعلام کرد مهاجم سابق لیورپول جایی در برنامه‌های او ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала