غنی: حملات اخیر تروریستی حمله بر قلب و وجدان ماست

© @https://twitter.com/ARG_AFGغنی: حملات اخیر تروریستی حمله بر قلب و وجدان ماست
غنی: حملات اخیر تروریستی حمله بر قلب و وجدان ماست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان گفته است که حملات اخیر بالای خبرنگاران، فعالان مدنی و دیگر همکاران حمله بر قلب ماست.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان، امروز دوشنبه با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که رئیس جمهور این کشور در ارگ نشست فوق‌العاده برگزار کرده است.
اشرف غنی احمدزی، در این نشست، ضمن محکوم کردن حملات اخیر در افغانستان گفته است که حملات بالای خبرنگاران، فعالان مدنی، دکترا دیگر مردم حمله بر یک نسل و تمام ارزش ها و حمله بر قلب و وجدان ما می باشد.

عضویت دو عضو مجلس سنا از سوی غنی لغو شد - اسپوتنیک افغانستان
عضویت دو عضو مجلس سنا از سوی غنی لغو شد

آقای غنی گفت: "حملات انجام شده بالای یما سیاووش، محمد یوسف رشید، ملاله میوند، الیاس داعی، رحمت الله نیکزاد، فرشته کوهستانی، فاطمه خلیل، داکتران محبس پلچرخی و سایر همکاران ما، حمله بر یک نسل و تمام ارزش ها و حمله بر قلب و وجدان ما می باشد."
رئیس جمهور افغانستان افزود: "هدف این چنین حملات، از بین بردن ثبات، ایجاد بی اعتمادی و ناامید ساختن نسل جوان کشور می باشد. هدایت من به تمام نهادهای مربوطه این است که به خانواده های شهدا رسیدگی کنند، زیرا غمشریکی و همدردی با آنان وظیفه وجدانی، اخلاقی و اسلامی ما می باشد."
وی به مسئولین امنیتی هدایت داده است تا عاملین این حملات مجازات و جلوگیری از تکرار آن، اقدامات عاجل و همه جانبه را روی دست گیرند.
اشرف غنی افزوده است که گفت که حس انتقام ما باید هدفمند و منطقی باشد و موجب اراده و تامین عدالت گردد.
در عین حال رئیس جمهور افغانستان، وزارت های ذیربط بخصوص وزارت امور داخله و نهادهای عدلی و قضایی را موظف نمود تا در زمینه به محاکمه کشاندن مجرمین و تروریستان هرچه عاجل اقدام نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала