قطره چکان ضد کرونا در روسیه آزمایش گردید

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر الكساندر گینتسبورگ، رئیس مركز گامالیا
الكساندر گینتسبورگ، رئیس مركز گامالیا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گینتسبورگ در مورد تأثیر قره چکان خاص علیه ویروس کرونا بر اساس آنتی بادی صحبت کرد.

الكساندر گینتسبورگ، رئیس مركز گامالیا به اسپوتنیک گفت ، ادویه روسی برای معالجه ویروس كرونا بر اساس آنتی بادی به شکل قطره چكان استفاده می شود، انتظار می رود كه اثر آن در 7-10 روز ظاهر شود.

در ماه نوامبر ، گینتسبورگ اظهار داشت که مرکز Gamaleya در حال تولید ادویه مبتنی بر آنتی بادی برای عفونت ویروس کرونا است. سپس وی ابراز امیدواری کرد که حدود یک سال دیگر این ادویه ثبت خواهد شد.

 ایجاد واکسن واحد برای آنفلوانزا و کووید-19 توسط مرکز گامالیا - اسپوتنیک افغانستان
ایجاد واکسن واحد برای آنفلوانزا و کووید-19 توسط مرکز گامالیا

وی گفت که این تزریق نیست، این مانند قطره چکان است ، ادویه به صورت داخل وریدی به مریض تزریق می شود. کارمندان مؤسسه گامالیا می دانند که چگونه چنین آنتی بادی های را بسازند تا بتوانند برای 7-10 یا حتی بیشتر روزها در خون گردش کنند. فعلاً این ماده یک ادویه نامیده می شود.

وی افزود، فرد از لحظه آلودگی، هنگامی که مریض می شود، از قطره چکان استفاده می کند که ویروس را خنثی می نماید، در این مدت وجود مریض شروع به تولید آنتی بادی های خود می کند و این در جریان 7-10 روز صورت می گیرد. بر این شکل از فیض همین آنتی بادی ها بدن مریض علاج میابد.

پیش از این ، استریت تایمز گزارش داده بود که داروی درمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا از COVID ، بر اساس نمونه خون سه سنگاپوری که ویروس کرونا داشته اند، تولید شده است. طبق این نشریه ، مرکز ملی امراض عفونی سنگاپور (NCID) به درخواست همکاری شرکت امریکایی Regeneron - بدون ادعای حقوق مالکیت معنوی برای معالجه- پاسخ داد. طبق NCID ، در ابتدا این شرکت درخواست کرد تا حداکثر 20 مریض بهبودیافته با COVID-19 را انتخاب کند و بخش 5 نفر را انتخاب کرد ، پس از آن Regeneron گفت که نمونه های کافی برای تولید ادویه با آنتی بادی وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала