Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: بارتومئو فریبم داد؛ تحت هیچ شرایطی به رئال نمی‌روم، به شایعه بازگشت نیمار می‌خندم!

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در مصاحبه اختصاصی که صبح امروز دوشنبه منتشر شد در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی»، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا بارسلونا در یک گفت‌وگو با شبکه «سکزتا» اسپانیا درباره مسایل مختلف صحبت کرده است.

قرار بود این مصاحبه هفته گذشته پخش شود ولی به دلیل پخش سخنرانی پادشاه اسپانیا و نیز پخش مستقیم جنبش جمع آوری کمک مالی برای بیماران مبتلا به کرونا، پخش مصاحبه یک هفته به تاخیر افتاد. مسی در آغاز صحبت‌هایش در مورد اختلافاتش با رییس باشگاه بارسلونا گفت:

«در طول سالهای مختلف بارها در مورد مسائل مختلف من را فریب داد. بله واقعیت این است که در بسیاری موارد مرا فریب داد ولی دوست ندارم در موردش حرف بزنم. مساله ای خصوصی است ولی او طی سال ها مرا فریب داد. کل سال به بارتومئو گفتم می خواهم بروم اما پاسخ او منفی بود. بوروفکس راهی بود تا درخواست خود را به صورت رسمی ارائه کنم».

از مسی در اینکه آیا او حاضر است در بارسلونا بماند اگر ژاوی به عنوان مربی و نیمار برگردند؟

مسی این گونه پاسخ داد:«اجازه بدهید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و در تابستان تصمیم می گیرم. باشگاه از لحاظ مالی شرایط سختی را طی می کند و این امکان پذیر نیست که نیمار را برگردانند. آیا با نیمار و سوارز گروه واتس آپ دارید؟ بله ما زیاد صحبت می کنیم. با لوئیس تقریبا هر روز صحبت می کنم اما آخرین باری که با نیمار صحبت کردم، بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا بود».

فوق ستاره کاتالانی‌ها همچنان در این باره افزود:«خرید بازیکنان به خاطر مسائل مالی مشکل است. قطعا مهم است که بازیکنان بزرگ برای باشگاه خریده شوند اما باید مسائل مالی هم در نظر گرفته شوند. خرید نیمار نیز خیلی گران خواهد بود».

مسی باز هم ادامه داد:«حتی اگر دستمزدش را کم کند هم باید مبلغ درخواستی پی اس جی را در نظر گرفت. شرایط برای مدیر جدید مشکل است، باید باهوش باشد و همه چیز را نظم ببخشد. نمی توانم در مورد حرفهای نیمار نظری بدهم، از خودش بپرسید. گاهی با هم صحبت می کنیم. رابطه خوبی داریم».

مسی در پایان صحبت‌هایش در پاسخ این پرسش که آیا قرار است به رئال مادرید برود، گفت:«نه، غیرممکن است. اتلتیکو چطور؟« آن جا هم نه».

در حال حاضر خوشحال هستی؟«بله، در تابستان شرایط مشکلی بود چون در جایی نبودم که می خواستم باشم و هماهنگی با رختکن برایم مشکل بود چرا که چهره های جدید در آن جا بودند. اطرافیانم از تیم رفته بودند. افرادی را می دیدم که فرهنگ متفاوتی داشتیم و این باعث می شد که شرایط برایم مشکل بود».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала