Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال عجیب؛ ستاره پرحاشیۀ اتلتیکو به آرسنال می‌رود!

© AP Photo / Paul WhiteEl futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa
El futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو کاستا ممکن است در انتقالی جنجالی از اتلتیکومادرید به انگلیس برگردد، اما نه به چلسی و این مرتبه به آرسنال.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال با اطلاع از تصمیم دیگو کاستا مبنی بر جدایی از اتلتیکومادرید 6 ماه زودتر از پایان قراردادش، خواهان جذب این بازیکن شده است.

دیه گو کاستا - اسپوتنیک افغانستان
بازیکن پرحاشیه آتلتیکو ساز جدایی کوک کرد

در همین حال، نشریه اسپانیایی «آ اس» خبر داد، دیگو کاستا ساله که سابقه بازی در چلسی را داشته می‌تواند یکی دیگر از بازیکن‌هایی باشد که پیراهن هردو تیم لندنی را می‌پوشد. بازیکنان بسیاری از چلسی راهی آرسنال شده‌اند که مطرح‌ترین آن‌ها در سال‌های اخیر پتر چک، داوید لوئیس و ویلیان بوده‌اند.

این در حالی است که قرارداد او تا تابستان آتی ادامه دارد. در همین حال، رادیوی اسپانیایی «کادنا کوپه» مشخص شده که اگر کاستا بخواهد با ترک اتلتیکو به یکی از دو رقیب اصلی این تیم در اسپانیا یعنی بارسلونا یا رئال مادرید ملحق شود با جریمه سنگین 25 میلیون یورویی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش دیگو کاستا حتی اگر به یکی از این سه تیم ملحق نشده بلکه به تیم دیگری ملحق شود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد هم باید مبلغ 5 میلیون یورو جریمه پرداخت کند. از این گذشته کاستا حتی اگر به تیمی منتقل شود که هیچیک از این دو شرط را ندارد مبلغ جریمه پرداختی توسط او به باشگاه اتلتیکو 3 میلیون یورو خواهد بود.

کاستا که بخش زیادی از رقابت‌های فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده، تنها 3 بار برای اتلتیکومادرید به میدان رفته و یکبار موفق به گلزنی شده است. او مجموعا 215 بار برای تیمش به میدان رفته و 83 گل و 36 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала