Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیکه ستین: حاضرم دوباره به بارسلونا برگردم!

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اخراجی بارسلونا در تازه‌ترین اظهاراتش گفته که حاضر است باردیگر هدایت آبی‌اناری‌ها را عهده‌دار شود.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین، سرمربی پیشین بارسلونا که پیش از رونالد کومان هدایت این تیم را به عهده داشت، می‌گوید از دوران حضورش روی نیمکت بارسلونا خاطرات خوشی دارد و دوست دارد باردیگر به عنوان مربی به بارسلونا برگرد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
کیکه ستین از بارسلونا شکایت کرد
او در گفتگویی با نشریه اسپانیایی «مارکا» در این خصوص گفت:«تجربه عالی بود. این واقعیت است که به آنچه می‌خواستم نرسیدم و لذت کافی نبردیم. وقتی به بارسلونا آمدم تصورم این بود که دوران بسیار موفقی خواهیم داشت، اما شکی نیست که حاضرم دوباره به بارسا برگردم و از اینکه به نوکمپ رفتم هرگز افسوس نخواهم خورد».

ستین در ادامه تصریح کرد:«از اتفاق‌های رخ داد در ناراحت بودم اما موفق شده ام از این مرحله عبور کنم. این هم یک اتفاق است. از آن اتفاق‌هایی که در این شغل می افتد». ستین در ماه جنوری سال 2020 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. او تا پایان فصل 2019-2020 هدایت بلوگرانا را به عهده داشت اما تیمش در این فصل عملکرد ضعیفی داشت.

او فصل را بدون جام به پایان برد و یک شکست تاریخی و تحقیرآمیز با نتیجه 8-2 مقابل بایرن مونیخ در کارنامه اش ثبت شد. کیکه ستین جای خود را به رونالد کومان داد، اما این مربی هالندی هم نتوانسته خیلی اوضاع را در بارسلونا تغییر دهد و تیمش در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و با اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، هشت امتیاز اختلاف دارد.  

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала