برنامه ده هزار دالری بایدن برای تمیزکاری کاخ سفید پس از خروج ترامپ

© AP Photo / Cliff Owenبرنامه ده هزار دالری بایدن برای تمیزکاری کاخ سفید پس از خروج ترامپ
برنامه ده هزار دالری بایدن برای تمیزکاری کاخ سفید پس از خروج ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور جدید آمریکا، پس از خروج ترامپ از کاخ سفید، ده ها هزار دالر را صرف تمیز کاری و شستشوی فرش های کاخ ریاست جمهوری آمریکا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از TMZ جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا تصمیم گرفته است که پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ ریاست جمهوری آمریکا، تمام منسوجات کاخ  راتبدیل نموده و ده ها هزار دالر برای تمیز کردن فرش هزینه کند.

США Трамп Байден президент совет - اسپوتنیک افغانستان
توصیه دستیار سابق ترامپ به بایدن در مورد روابط با روسیه

 در محل اقامت  رئیس جمهور جدید قبل از آغاز کار وی ،  همه اقدامات ایمنی در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا تشدید خواهد شد.

بر اساس این اقدامات همچنین در نظر است  تمامی کاخ سفید پس از خروج دونالد ترامپ، از آن به دقت تمیز و ضد عفونی ‌شود تا از ابتلای بایدن و تیمش به ویروس کرونا جلوگیری به عمل آید.

طبق گزارشات رسانه ها هزینه تمیز کردن کاخ ریاست جمهوری آمریکا حدود 44 هزار دالر هزینه دارد. در اسناد ، یک سطر جداگانه با عنوان "تمیز کردن فرش برای مراسم تحلیف" برای چنین اقدامی برجسته شده . در حال حاضر مشخص نیست که آیا فرش فقط در بعضی از اتاقها تمیز می‌شود ویا در کل 132 اتاق تمیزخواهد شد.

پیشتر گزارش شد که رئیس جمهوری منتخب آمریکا قصد دارد تا کاخ سفید را پس از ترک ترامپ از آن به دقت ضدعفونی کند.

پاکسازی شامل گندزدایی و ضدعفونی تمامی مبل، دستگیره‌ها، کلیدها و پریزها،‌ کتاره ها، زینه‌ها و همچنین استخدام یک مقاطعه کار خصوصی برای انجام خدمات ضدعفونی کنندگی به منظور پاکسازی جریان هوا از هرگونه قطرات ویروس است.

 در اوایل ماه اکتبر ابتلای ترامپ و ملانیا،‌ همسرش به ویروس کرونا اعلام شد. ترامپ پس از ابتلا به مرکز درمانی «والتر رید» منتقل شد و چند روز در آنجا بستری بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала