Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی ستاره انگلیسی از دورتموند؛ یک استعداد دیگر درحال پیوستن به زنبورها!

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی رسانه های نزدیک به بورسیا دورتموند ادعا کرده‌اند این مهاجم انگیسی در تابستان پیش رو زنبورها را ترک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، چند فصلی است که اخبار ضد و نقیض در خصوص سانچو وینگر با استعداد انگلیسی برای ترک دورتموند وجود دارد اما ظاهراً در تابستان امسال او جدا می‌شود.

Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز به یونایتد؛ سانچو به اولدترافورد می‌آید؟

رسانه‌های نزدیک به زنبورهای آلمانی گزارش داده‌اند، وضعیت ورزشی فعلی بروسیا دورتموند به تمایل جیدون سانچو برای ترک دورتموند در تابستان 2021 دامن زده است. بر این اساس، مسیر این بازیکن تهاجمی همانطور که انتظار می‌رود به لیگ برتر انگلیس منتهی نمی‌شود.

در عوض، پاریس سن‌جرمن و یوونتوس تورین تصمیم دارند این جوان 20 ساله را به سمت خود بکشانند. اما این همه ماجرا نیست، این رسانه‌ها همچنین ادعا می‌کنند که دورتموند هیچ مانعی بر سر راه این ستاره جوان نخواهد گذاشت و با جدایی او موافقت می‌کند.

از سوی هم، دورتموند در سال‌های اخیر اکثراً علاقه داشته است که اغلب در انگلیس به شکار استعداد برود و اتفاقاً نتیجه‌های خوبی هم از این شکارها گرفته است. جود بلینگهم در تابستان از برمینگهم سیتی آمد، جیدون سانچو و جیمی باینو گیتنز بازیکن زیر 19 ساله از منچسترسیتی به زرد و مشکی پوشان پیوستند.

اکنون دورتموند به دنبال استعداد بعدی "جیدِن براف" است. بنا بر برخی گزارش‌ها این بازیکن 18 ساله تصمیم گرفته است که در پایان فصل سیتیزن‌ها را به مقصد بروسیادورتموند ترک کند. این استعداد هالندی از احتمال دستیابی به جایگاه بازیکنان حرفه‌ای زیر نظر پپ گواردیولا ناراضی است.

براف در سال 2018 از آکادمی آیندهوفن به آکادمی منچستر سیتی نقل مکان کرد و سپس در تیم‌های رده سنی زیر 18 و 23 سال باشگاه منچستر سیتی بازی کرد. این در حالی است که گفته می‌شود "براف" در تمام پست‌های نفوذی می‌تواند بازی کند و پست تخصصی او وینگر است.

جیدون براف

View this post on Instagram

A post shared by Jayden braaf (@j.braaf_)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала