Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هازارد چند دقیقه بازی خواهد کرد، تلاش داریم به روند خوب ما ادامه دهیم

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در مورد دیدار تیمش برابر الچه و موارد دیگر در کنفرانس خبری صحبت کرد و پیروزی برابر الچه را دشوار عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه رئال مادرید در ورزشگاه والیرو مهمان الچه است و روی کاغذ دیدار راحتی  برابر این تیم تازه صعود کرده خواهد داشت.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خوش گذرانی زیدان در کوه های آلپ+ عکس

زین‌الدین زیدان اما درکنفرانس خبری قبل از این دیدار، الچه را تیم سخت‌کوشی عنوان کرد و مدعی شد که پیروزی برابر این تیم ساده نیست.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" الچه از نظر تیمی خیلی خوب است. آن‌ها بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند و پیروزی برابر آن‌ها راحت نیست. حریف ما تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند. در زمین مشکلی بازی داریم. الچه تازه به لالیگا آمده اما خیلی خوب کار کرده اند. سعی می کنیم که به کاری که می‌کردیم ادامه بدهیم و برنده شویم".

سرمربی رئال در مورد بازگشت پس از تعطیلات گفت:" تیم شرایط خوبی دارد. خوشحالیم که دوباره می‌توانیم بعد از دو، سه روز استراحت بازی کنیم. این آخرین بازی سال است و می خواهیم به کارما ادامه دهیم".

زیدان در مورد هازار نیز صحبت کرد و چنین گفت:" او در کنار تیم خواهد بود. برنامه این است که کمی بازی کند. در بازی قبلی تصمیم دیگری گرفتیم. برنامه این است که فردا شب بازی کند. روزهای زیادی است که با تیم تمرین می‌کند".

سرمربی رئال در مورد جدایی دو ستاره‌اش در زمستان گفت:" روی همه بازیکنانم حساب می کنم. ایسکو و مارسلو بازیکن رئال هستند. نمی‌توانم وارد بحث جدا شدن یا نشدن آن‌ها شوم چون تحت کنترل من نیست اما بسیار با انگیزه هستند و خیلی خوب تمرین می کنند".

رئال در حالی به مصاف الچه می‌رود که در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد و می‌خواهد به صدر جدول صعود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала