Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مس و سوارس دوباره هم‌بازی می‌شوند اما نه در بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و سوارز
مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه کاتالونایی از احتمال هم‌بازی شدن لیونل مسی و لوییس سوارز خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیکف رادیو کاتالونیا مدعی شده که لیونل مسی و لوییس سوارز قصد دارند از سال 2022 بار دیگر همبازی شوند اما نه در بارسلونا بلکه در اینترمیامی.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
شکل جدایی سوارز از خود جدایی بدتر بود

بر اساس این گزارش، مسی و سوارس برنامه‌ریزی کرده‌اند که با هم در اینترمیامی دوباره هم‌بازی شوند. این نشریه اسپانیایی در ادامه نوشت که این ایده تا سال 2022 عملی نخواهد شد و پس از آن این اتفاق رخ خواهد داد. این نشریه در بخشی دیگری از گزارش خود نوشته که لوئیس سوارز و لیونل مسی که دوستانی صمیمی هستند با اینکه سوارز حالا در اتلتیکو مادرید به سر می‌برد ولی تماس هایشان را قطع نکرده اند.

این دو با هم به توافق رسیده اند که در تیم اینترمیامی که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالکیتش در دست دیوید بکام است دوباره همبازی شوند. مسی و سوارس جزو برترین زوج‌های خط تهاجمی دنیا بوده‌اند و سالیان سال گل‌های زیادی را در کنار هم به ثبت رساندند. تابستان امسال پس از اتفاقات عجیب در باشگاه بارسلونا،‌ بارتومئو سوارس را به صورت رایگان تقدیم اتلتیکومادرید، رقیب اصلی خود در لالیگا کرد.

ليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا  - اسپوتنیک افغانستان
سه باشگاه آمریکایی که شانس زیادی برای جذب مسی دارند

بسیاری از بازیکنان در روزهای پایانی فوتبال خود به آمریکا سفر کرده و در آنجا نیز توانایی‌های خود را نشان می‌دهند. از لمپارد، پیرلو، رونی گرفته تا زلاتانی پس از درخشش در ال‌ای‌گلکسی دوباره به میلان بازگشت و توانست یک شاهکار در سن‌سیرو رقم بزند.

هیگواین آخرین بازیکنی در سطح اول اروپاست که به آمریکا سفر کرده و او اکنون برای اینترمیامی، باشگاهی که متعلق به دیوید بکام است، بازی می‌کند. در صورتیکه ادعای رادیو کاتالونیا صحت داشته باشد این یکی از مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی در یکی دو سال آتی خواهد بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала