Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان به دنبال تداوم موفقیت‌های بارسا

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا دنبال آن است تا با کسب پیروزی برابر ایبار مسیر موفقیت تیمش را تداوم بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی بارسلونا برای آنکه بتواند تیمش را در قامت یک مدعی نگه دارد، نیاز به این دارد که در بازی‌های آینده پیروزی‌های بیشتری به دست آورد.

رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
کومان: مسی مصدوم است، لئو نظر به شرایط در مورد آینده تصمیم می‌گیرد

البته که اتفاقات تلخ شکست مقابل کادیز، ختافه، اتلتیکو مادرید و یوونتوس دیگر تکرار نشود. کومان پس از آنکه برابر یوونتوس در تورین به پیروزی رسید، برابر آلاوز در ویتوریا به تساوی رسید، سپس برابر دیناموکیف و رئال بتیس برنده شد. در ادامه تیم او مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو شکست خورد تا مسیر پیروزی این تیم دائمی نباشد.

آبی‌اناری‌ها پس از کسب سه پیروزی متوالی مقابل دیناموکیف، اوساسونا و فرانس واروش بدون دریافت گل، دو شکست مقابل کادیز و یوونتوس را متحمل شدند تا بار دیگر دوران موفقیت بارسلونا خنثی شود. اکنون تیم کومان با کسب پیروزی مقابل لوانته، رئال سوسیداد و رئال وایادولید و تساوی در خانه والنسیا چهار مسابقه مطلوب را به هم پیوند داده است و می‌تواند با کسب پیروزی مقابل ایبار موفقیت‌هایش را تداوم بخشد.

شاگردان کومان در شرایطی امشب به مصاف ایبار خواهد رفت که در چهار بازی اخیر سه پیروزی و یک تساوی به دست آورده و رونالد کومان توانسته تیمش را در مسیر موفقیت قرار دهد. پس از استراحت کریسمسی حالا بارسایی‌ها قصد دارند تقویم 2021 را تمیزتر و با خط‌خوردگی‌های کمتر بنویسند.

بارسلونا سومی را می‌خواهد و ایبار برای فرار از منطقه سقوط به امتیاز کامل نیاز دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала