Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیپای میتواند در جنوری بارسایی شود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دیپای مهاجم هالندی لیون
ممفیس دیپای مهاجم هالندی لیون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ممفیس دیپای را در کنار اریک گارسیا گزینه جدی نقل و انتقالاتی بارسا میدانند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش موندو دیپورتیوو و به نقل از سی بی اس اسپورت، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب ممفیس دیپای مهاجم هالندی المپیک لیون اقدام خواهد کرد.

پس از اینکه اریک گارسیا مدافع میانی اسپانیایی منچسترسیتی قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرد، حالا خرید وی از همه برای بارسا محتمل تر است، بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی هم جزء اهداف اصلی بلوگرانا بود.

حالا موندو دیپورتیوو در گزارشی میگوید که ممفیس دیپای برای تقویت خط حمله بارسلونا مهمترین گزینه پنداشته میشود.

​هر چند جونینیو مدیر ورزشی المپیک لیون چند روز پیش اعلام کرد که این بازیکن در جنوری از جمع شاگردان رودی گارسیا جدا نخواهد شد؛ اما با توجه به علاقه خود بازیکن برای پیوستن به بارسلونا و شاگردی دوباره کومان، ممکن است این انتقال در جنوری هم انجام شود.

المپیک لیون برای نخستین بار پس از سال 2008 شانس قهرمانی مجدد در رقابت های لوشامپیونه فرانسه را دارد و ممکن است که لیون راضی به جدایی ستاره هالندی خود نشود.

دیپای و بارسا از تابستان گذشته با هم به توافق شفاهی رسیده اند و اگر لیون در جنوری با فروش این بازیکن موافقت نکند، دیپای با قراردادی آزاد و رایگان میتواند در ماه جون و در نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده راهی نیوکمپ شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала