Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پله با مسی لج میکند؟ من هنوز بهترین گلزن تاریخ هستم

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد پله رکورد شکنی مسی را قبول ندارد و کماکان خودش را رکوردار بیشترین گل زده در تاریخ فوتبال ( در یک تیم باشگاهی ) میداند.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته بود که مسی با گلزنی در دیدار مقابل رئال وایادولید از رکورد 643 گل پله در زمان حضور این بازیکن افسانه ای در تیم سانتوس عبور کرد.

پله اسطوره فراموش نشدنی دنیای فوتبال و برزیل در بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۴ توانست طی ۱۹ فصل برای باشگاه زادگاه‌اش سانتوس ۶۴۳ گل بزند.

حالا روی کاغذ مسی 33 ساله با زدن 644 از رکورد پله عبور کرده است.

با این حال پله با تغییراتی که صفحه رسمی اش در انستاگرامش ایجاد کرده است، کماکان خودش را بهترین گلزن تاریخ در یک تیم باشگاهی میداند.

پله بیوگرافی اش در صفحه اش را آپدیت کرده و نوشته وی با زدن 1283 گل بهترین گل زن باشگاهی در یک تیم است.

پله در حالی این کار را در صفحه رسمی اش انجام داده که پس از رسیدن مسی به رکوردش در دیدار مقابل والنسیا با انتشار پستی در صفحه رسمی ای به این فوق ستاره آرژانتیی تبریک گفت.

البته باشگاه سانتوس هم در این میان بیکار نبود و پس از رکورد شکنی مسی با انتشار پستی اعلام کرد که با احتساب بازی های دوستانه، پله 1091 گل برای سانتوس به ثمر رسانده و بر این اساس او است برترین گلزن باشگاهی در یک تیم به حساب می آید.

نکته قابل توجه هم اینجاست که پله به جای این که روی عدد 1092 تاکید کند، در صفحه اش نوشته است که او 1283 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала