Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار درخشان «تونی کروس» در خط میانی رئال

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس در این فصل از رقابت‌ها موفق شده با نمایش عملکردی خوب، مثل همیشه خط میانی رئال را به یکی از بهترین‌ها در جهان تبدیل کند.

به گزارش اسپوتنیک، به مقصد رساندن بیش از 93 درصد پاس‌ها تا اینجای مسابقات، رکوردی است که کمتر بازیکنی می‌تواند بر جای بگذارد و با توجه به ثبت چنین اعداد و ارقامی، تونی کروس بدون شک بهترین پاسور لالیگای اسپانیا محسوب می‌شود.

تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
کروس: رئال باید گلادباخ را شکست بدهیم

تا اینجای فصل تونی کروس موفق به رساندن 93.2 درصد از پاس‌های خود به مقصد شده است که از این حیث او را در جایگاه اول بازیکنان لالیگا قرار می‌دهد. کوکه با 90.2 درصد و فرانکی دی یونگ با 89.9 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

با بررسی بیشتر آمار کروس مشخص می‌شود که وی 807 پاس از 866 پاس خود را به مقصد رسانده که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. اگرچه خط میانی رئال مادرید در این فصل بهترین شرایط خود را طی نمی‌کند، اما تونی کروس نشان داده است که همچنان از بهترین پاسورهای دنیا محسوب می‌شود.

اگرچه رئالی‌ها در ابتدای فصل عملکرد جالبی نداشتند، اما رفته رفته بازیکنان زیدان توانستند بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذارند و در حال حاضر زوج کروس و مودریچ در خط میانی رئال مادرید به کیفیت خوبی که از آن انتظار می‌رفت بازگشته است تا هواداران رئال بیش از گذشته به کسب جام در این فصل امیدوار شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала