Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای بزرگ «کریستیانو رونالدو» قبل از بازنشتسگی

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد آینده خود صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو می‌گوید در آینده نزدیک هیچ برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و امیدوار است تنها جامی را که هنوز موفق به کسب آن نشده، ببرد.

کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو در یووه ماندنی می شود؟
ابرستاره بانوی پیر در این باره بیشتر توضیح داد:«در حال حاضر حال خوبی دارم. حس می‌کنم که در شرایط خوبی هستم اما نمی دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. زمانی که با بازیکنان کم سن و سال صحبت می‌کنم همیشه به آنها می‌گویم از زندگی در حال و لحظه لذت ببرید. چشمان من آینده را بسیار روشن می‌بینند. به همین دلیل از این بابت بسیار خوشحالم».
رونالدو در ادامه مورد رویای خود قبل از بازنشستگی:«هدفم مشخص است و می‌توانم با چشمان بسته تصور کنم که آینده بسیار بسیار درخشانی در پیش است. من هنوز رؤیای قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی پرتگال را دارم و فکر می‌کنم که این اتفاق امکان‌پذیر است».
فوق ستاره پرتگالی در پایان همچنان در مورد رویای خودش گفت:«دو جام با تیم ملی بردم، لیگ ملت ها را هم بردم و حالا جام جهانی را می خواهم. یورو 2016 را بردیم و حالا می خواهیم جام جهانی را ببریم. در همه باشگاه هایی که حضور داشتم جام بردم و حالا جام جهانی رویای بزرگ من است».

رونالدو همه جام‌ها را در رده ملی و باشگاه برده است و فقط یک چیز را کسب نکرده؛ قهرمانی در جام جهانی. او در جام جهانی بعدی (2022 قطر) 37 ساله خواهد بود، اما نسبت به حضور در آن خوشبین است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала