Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پس از تساوی برابر لچه: راه درازی در پیش است و همه امتیاز را دست می‌دهند

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل الچه رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید نتوانست در دیدار خارج از خانه هفته 16 لالیگا مقابل الچه شاگردانش را به پیروزی دیگری برساند.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
الچه 1 - رئال 1؛ توقف نا بهنگام و پایان سال میلادی پشت سر اتلتیکو برای مردان زیزو
زیدان پس از پایان بازی مدعی شد تیمش باید پس از گل اول باز هم دروازه حریف را باز می کرده، اما دیگر رقبا نیز در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد. او در این باره بیشتر صحبت کرد و گفت:«احساس خوبی ندارم چون فرصت تمام کردن کار را داشتیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کردیم تا به گل دوم برسیم، که باعث می شد با خیال آسوده تری به بازی ادامه دهیم، اما وقتی آنها به گل تساوی دست یافتند، همه چیز برای ما کمی سخت تر شد».
سرمربی فرانسوی رئال در ادامه همچنان در مورد عملکرد شاگردانش گفت:«من فکر نمی کنم ما اعتماد به نفس بیش از حدی داشتیم، زیرا می دانستیم که در چه شرایط قرار داریم. من از آنها راضی هستم. من از عملکرد همه بازیکنان و خصوصا آنهایی کسانی که کمتر فرصت حضور در میدان را داشته اند رضایت دارم».
زیدان در پایان در پیوند به صدرنشینی اتلتیکومادرید گفت:«لالیگا لیگ بسیار سختی است. راه درازی در پیش است و همه تیم ها امتیاز را دست می دهند. قبل از این بازی چند عملکرد بسیار خوب داشتیم و حالا اینجا دو امتیاز از دست دادیم، اما باید به کار خود ادامه دهیم چون فصل بسیار طولانی است و راه درازی در پیش داریم».

رئال مادرید شب گذتشه و در شرایطی که فرصت‌های خوبی را برابر الچه از دست داد، در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رسیده و دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала