Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت کوتینیو؛ ضرر 20 میلیونی لیورپول

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل مصدومیت فلیپ کوتینیو، لیورپول در آستانه از دست دادن پاداش 20 میلیون یورویی خود است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر فلیپ کوتینیو 100 بازی یا بیشتر از آن انجام دهد، بارسلونا و لیورپول بر سر پاداش 20 میلیون یورویی موافقت کرده‌اند، اما ستاره برزیلی اکنون 10 بازی با این عدد فاصله دارد در حالی‌که او مصدوم نیز شده است.

وی در جریان بازی بارسا با ایبار که با تساوی 1-1 دنبال شد خیلی زود بیرون رفت زیرا وی در ناحیه زانوی چپ خود احساس ناراحتی می‌کرد. آزمایشات انجام شده در روز بعد پارگی مینیسک را نشان داد که برای آن بازیکن نیاز به سفر به میز عمل داشت.

مصدومیت کوتینیو برای بارسا اما همچنین برای لیورپول خبر بدی است. پس از عمل دکتر خوزه گونزالس به آ اس تأیید کرد که هافبک بین چهار تا پنج ماه از میادین دور خواهد بود، این بدان معناست که او احتمالاً بقیه فصل را از دست خواهد داد و همچنین یکی از افزودنی‌های امضا شده توسط هر دو باشگاه را کوتینیو به خطر می‌اندازد.

20 میلیون یورو در 100 بازی

در توافق برای انتقال کوتینیو به مبلغ 120 میلیون یورو به اضافه 40 مورد اضافی به بارسلونا، برخی از این اهداف محقق شده است اما یکی از آنها هنوز در مورد پاداش است که بارسلونا برای تعداد مشخصی از بازی‌های انجام شده باید به لیورپول بپردازد. طبق این توافق، ستاره بارسا باید 100 بازی اگر انجام بدهد، رقم 20 میلیونی به حساب لیورپول ریخته خواهد شد ولی کوتینیو فعلا 90 بازی برای بلوگرانا انجام داده اما این مصدومیت اخیر اوضاع را پیچیده می‌کند. حتی اگر کوتینیو بتواند در بهار برگردد، حداکثر دوازده بازی باقی مانده است اما او پس از یک وقت طولانی باز خواهد گشت و لزوماً بلافاصله به عقب نمی‌رود.

اگر او در این فصل نتواند به 100 بازی برای بارسلونا برسد، بعید به نظر می‌رسد که کوتینیو هرگز این کار را انجام دهد زیرا باشگاه قصد دارد او را در تابستان بفروشد - صرف نظر از این‌که رئیس جدید تصمیم دیگری بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала