Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صدای رئالی‌ها درآمد؛ کورتوا: داور یک پنالتی مهربانانه به حریف گرفت!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌‌بان بلجیمی رئال مادرید پس از توقف تیمش برابر الچه از داور بازی به شدت انتقاد کرد و گفت عملکرد داور انرژی را از آنان گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیبو کورتوا دروازه بان بلجیمی رئال مادرید، پس از پایان بازی مقابل الچه، به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
الچه 1 - رئال 1؛ توقف نا بهنگام و پایان سال میلادی پشت سر اتلتیکو برای مردان زیزو
کورتوا پس از پایان بازی در مورد قضاوت داور در خصوص پنالتی برای الچه گفت:«کشمکش همیشه در محوطه جریمه وجود دارد و بعضی داورها دوست دارند آن‌ها را خطا بگیرند. به نظر می‌رسید که پنالتی حریف مهربانانه گرفته شده. اگر صحنه مربوط به خطا روی بنزما اعلام نمی‌شود پس صحنه مربوط به بازیکن الچه هم نباید خطا گرفته شود. این مسئله مقابل بارسلونا هم برای ما اتفاق افتاد».
دروازه‌بان کهکشانی‌ها در ادامه همچنان با عصبانیت از تصمیم دارو گفت:«ما از این نتیجه ناامید هستیم. به کارمان ادامه می دهیم. ما از این بازی خیلی عصبانی هستیم چون دو امتیاز را از ما گرفتند. داور در این بازی از ما خیلی انرژی گرفت و باعث شده بود ما به جای اینکه به فکر بازی باشیم دائم در حال اعتراض کردن باشیم».

رئال مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف الچه رفت و در حالی که در ابتدا با گل مودریچ پیش افتاده بود به دلیل خطایی که کارواخال انجام داد یک گل از ضربه پنالتی دریافت کرد. پنالتی که کورتوا به آن معترض است و اعتقاد دارد این برخوردها در محوطه جریمه طبیعی است.

رئال مادرید حالا با 2 امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو و 2 بازی بیشتر نسبت به این تیم در رده دوم قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала