Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در میامی خانه خرید؛ اعجوبه به لیگ فوتبال آمریکا نزدیک شد + عکس

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند روز پس از خبر احتمال حضور لیونل مسی در لیگ فوتبال آمریکا، این فوق ستاره در میامی خانه‌ای خرید.

به گزارش اسپوتنیک، نام  لیونل مسی مدت‌ها است که با باشگاه آمریکایی اینتر میامی با مالکیت دیوید بکهام و باشگاه نیویورک سیتی گره خورده است.

Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
مسی قصد جدایی ندارد؛ اعجوبه می‌خواهد تا 2023 بماند

لیونل مسی فوق ستاره آرجنتینی بارسلونای اسپانیا چند روز پس از اعلام تمایل برای بازی در لیگ فوتبال آمریکا، خانه‌ای لوکس در میامی خریداری کرد.مسی این خانه را در میامی به ارزش 7.25 میلیون پوند خریداری کرده است.

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در آخرین مصاحبه‌اش در گفته است که ایده بازی در لیگ برتر فوتبال آمریکا را دوست دارد. اکنون شایعه شده است مسی قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر با بارسلونا تمدید خواهد کرد و پس برای بازی به لیگ آمریکا یا قطر منتقل خواهد شد.

مسی تابستان امسال به صورت رسمی از باشگاه بارسلونا خواست که به وعده خود برای فسخ قرارداد او عمل کند و بگذارد به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود اما جوزپ ماریا بارتومئو، رییس مستعفی کاتالان‌ها به این بهانه که مهلت مسی برای ارائه چنین درخواستی رد شده، تقاضای او را رد کرد و همین موضوع بر نارضایتی کاپیتان آرجنتینی افزود طوری که با وجود مصاحبه‌ اخیر او مبنی بر رضایتش از وضعیت فعلی باشگاه، هنوز احتمال رفتنش به طور جدی مطرح است.

بسیاری از باشگاه‌ها از جمله منچسترسیتی، پاری‌سن‌جرمن، چلسی و اینتر میامی هم از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала