Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همیلتون – مرسدس‌بنز؛ رابطه‌ی محکم اما برای 2021 در هاله ابهام

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که لوئیس همیلتون شوالیه مرسدس بنز را دریافت نمود، قراردادش رو به پایان می‌باشد و تا کنون تمدید آن با این کمپنی تأیید نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ مرسدس بنز هنوز تایید نکرده که لوئیس همیلتون پیش از فصل 2021 قرارداد جدیدی را با این کمپنی امضا کرده اما استفانو دومنیکالی مدیر عامل فرمول یک با اشاره‌ به این موضوع، اظهار داشت که لوئیس همیلتون پیش از فصل 2021 قرارداد جدید مرسدس را امضاء کرده است.

همیلتون پس از حمله به رکورد هفتمین عنوان جهانی F1 در اوایل امسال، قرار است در سال جدید افتخارات شوالیه را دریافت کند.

فوق ستاره انگلستانی علاوه بر برابری با مایکل شوماخر بزرگ برای قهرمانی، از رکورد پیروزی در مسابقات نیز پیشی گرفت و در مجموع 95 پیروزی را در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

قرارداد فعلی 40 میلیون پوندی او در سال با مرسدس قرار است به پایان برسد، اگرچه هر دو طرف نکاتی مبنی بر این‌که تمدید برای فصل 2021 قطعی است تا یک احتمال، را رد کردند و حالا دومنیکالی که از سال آینده به بعد جایگزین چیس کری به عنوان مدیرعامل F1 می‌شود، پیشنهاد داده که همیلتون آینده خود را به مرسدس متعهد کرده است.

دومنیکالی پس از تایید شوالیه 35 ساله گفت: "لوئیس یک غول واقعی ورزش ما است و نفوذ او چه در داخل ماشین و چه در خارج از آن بسیار زیاد است. آنچه او به دست آورده، اتفاقات خارق العاده دیگری است که در آینده می‌آیند. همه ما در فرمول 1 به خاطر این شناخت شایسته از دستاوردهای او را تبریک می‌گوییم و مشتاقانه منتظر دیدن درخشش بیشتر او در سال 2021 هستیم."

مرسدس همچنین در 17 دسامبر توییت کرد "اعلام"، و به دنبال "ایموجی به زودی" و دیگری با امضای را به نشر رساند.

توییت آنها با نقل قولی از همیلتون همراه بود که می‌نوشت: "من قصد دارم سال آینده اینجا باشم. ما به عنوان یک تیم باید کارهای بیشتری را با هم انجام دهیم، بیشتر برای دستیابی به موفقیت در ورزش و کارهای دیگر در خارج از ورزش."

نام همیلتون به عنوان راننده مرسدس در لیست ورودی FIA برای سال 2021 است و به نظر می‌رسد تایید قرارداد جدید وی قریب الوقوع می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала